Visa nummer

Wilbert67

Active Member
Nu hebben we eindelijk ons visum in het paspoort en willen cv's en dergelijke aan gaan passen
komt het volgende probleem
Wat is mijn visum nummer????
Dwz
Op de sticker in je paspoort staan verschillende nummers, wat is nu het uiteindelijke juiste nummer??
Heeft iemand een voorbeeld hoe een visum nummer er uit ziet(je hoeft niet je werkelike nummer te geven, verander de letters/cijfers maar)
uit hoeveel getallen/cijfers bestaat het?
 
Hoi,

Ik kan je niet verder helpen met het visum-nummer maar ik zou dat nooit op mijn Ozzie-resumee zetten.

Groeten Sander
 
Voor werkgevers is het visumnummer niet belangrijk maar het type visum (bij ons BN 137) daaraan kunnen ze zien of je mag werken. Ik zou het niet vermelden ze vragen er naar als ze zekerheid willen maar dan kan je je paspoort even laten zien.
 
Hoi,

Inderdaad. In NL zet je op je CV waar een werkgever eigenlijk niets mee te maken heeft (burgerlijke status, geboorte gemeente, enz.) maar in Oz laat men dat weg. Zo ook je visum. Als zij twijfelen of je mag werken in Oz, dan kan je ze dat dan altijd nog laten zien.

Een Migration Officer hier in de gemeente gaf ons het advies, om dit soort zaken dus niet op je CV te zetten. Zij bemiddeld tussen migranten en werkgevers en ze gaf uit ervaring aan, dat het overduidelijk vermelden van je "migrant zijn" juist negatief kan werken.

Groeten Sander
 
Grappig, wij hebben juist wel in onze CV vermeld dat we permanent resident zijn (niet het visa nummer of zo). Het wordt namelijk altijd gevraagd (door recruitment buro's e.d.)...
 
Hoi,

Ik dacht ook doordat te vermelden, dat je juist een positief signaal afgeeft. Maar ze gaf aan dat dit juist andersom werkt. De werkelijkheid zal wel ergens in het midden liggen, of links, of rechts daarvan...

Ach ja.. wie zal het zeggen... uiteraard verschilt het ook nog per sector/branche.

Groeten Sander
 
OK, of het wel of niet op de cv komt gaan we nog even bekijken, maar ik weet nog steeds niet wat mijn visanummer is? :lol:
 
Bij ons staat rechts op de sticker: Class BN resident
                                              subclass 137
                                              conditions mig. regs. sched. 8
Om die 137 gaat het. Verder heb je als het goed is een berichtje gehad dat je visum toegekent is, daar stond het volgens mij ook op.
suc6
 
Hoi Wilbert

Ik heb wel een voorbeeld van een visum maar ik weet niet hoe ik een foto moet toevoegen aan mijn post :donttell:

Ik stuur het wel naar je mail adres en hoop dat deze nog aktueel is.

Ps Hoe is het met het huis afgelopen........nog een bod ontvangen??


Groetjes Mariette



PM.

Niet te snel opgeven........uiteindelijk lukt het toch nog

studentvisaut0.gif
 
Dankjewel :up: :up:

Daarmee is het voor mij overduidelijk :wink:

Het huis is nog steeds niet verkocht, hoewel we wel geregeld kijkers hebben :cry:
Je gaat op een gegeven moment denken, wat is er mis met het huis :|
Maar we kunnen niets verzinnen behalve dat de keuken aan de kleine kant is(daar is zonder grote verbouwing niets aan te veranderen)
Verders ligging perfect, ruime tuin, voldoende kamers, goed onderhouden, prijs is ok(vinden wij)
 
Ah, gelukkig. Ik had je mailtje al ontvangen :up:

Gewoon geduld hebben........lastig maar het is niet anders.

Doen jullie mee aan de open dag, Die is 14 Juni toch landelijk?

Groetjes
 
Back
Top