Visjes stellen zich voor

groentje

Account Inactief (eigen verzoek)
Hallo, Wij zijn Mark en Astrid Vis en hebben een dochter(4) en een zoon(1,5). Wij zijn van plan om te emigreren naar Australie zonder er ook maar ooit geweest te zijn. Momenteel bezig met de papierenhandel, dus ben er voorlopig nog wel.

groetjes Astrid en Mark

Hy welkom op het forum en veel leesplezier. Al druk bezig met de papieren, het loopt dus al vlotjes die voorbereiding. :up:  Welke richting gaan juliie uit?

Gelukkig maar dat je in de instellingen je callsign kunt aanpassen... het zal me wat worden als je op je 100e post nog steeds 'groentje' wordt genoemd  :lol: anyways - welkom to the club...

Even een paar antwoordjes.

Groentje zal nog wel veranderen in een andere naam, maar komt van mijn meisjesachternaam vandaan.
Waar we ons gaan vestigen is nog niet bekend, ligt eraan waar mijn man kan werken en werk "aangeboden" krijgt. Onze voorkeuren zijn Brisbane, Cairns, Adelaide, in ieders geval niet in Melbourne, Sydney, the outback en Tasmania.
Wat voor een visa, een permanent visa of bedoel je wat anders Koen? :blond:

Groetjes  :fish:

welkom to the forumfamily!

Maar , waarom willen jullie perse ergens niet wonen , terwijl je er nog nooit bent geweest ?, en dus eigenlijk niet weet waar je nee tegen zegt?  :?
Mmm

En in wat zijn jullie werk eisen?  , (lees wat is jullie beroep?)
En hoe oud zijn jullie?

Groetjes johan

Hoi  johan,

Enigzins heb je gelijk wat  de plek betreft. Tasmania trekt ons gevoelsmatig niet en Melbourne en Sydney vinden we te groot  en de out back ; tja de naam zegt het al.

De leeftijd van de kinderen weten jullie, nu nog die van ons! Ik (Astrid) ben 29 en Mark is 35.

Ik ben momenteel nog huisvrouw  :knit:,zolang de kinderen nog niet op de basisschool zitten (nog 1 dus)  Wil later weer gaan werken en eventueel mijn beroep weer oppakken, leidster kinderdagverblijf:en mijn man is projectleider bij gemeente rotterdam op een ingenieursbureau.

gr. Astrid  :fish:

Hé Vissies,

Wij zijn Miranda, Bonny en Joe. Onze zoon is 4 jaar en wij zijn van plan richting Cairns te gaan......dus als je die kant ook op gaat,
en je komt ook,,,,,.....kan je altijd een bakkie doen.

groetjes Miranda  :)

[quote author=groentje link=topic=3666.msg43281#msg43281 date=1137177850]
Tasmania trekt ons gevoelsmatig niet
[/quote]

Ach, iedereen maakt fouten en je kunt een groentje wat dat betreft geen verwijten maken. :wink:

Vanuit Tasmanie een hartelijk welkom en heel veel plezier op het forum! :up:

[quote author=Lost link=topic=3666.msg43320#msg43320 date=1137193414]
[quote author=groentje link=topic=3666.msg43281#msg43281 date=1137177850]
Tasmania trekt ons gevoelsmatig niet
[/quote]

Ach, iedereen maakt fouten en je kunt een groentje wat dat betreft geen verwijten maken. :wink:

Vanuit Tasmanie een hartelijk welkom en heel veel plezier op het forum! :up:
[/quote]

Oh Louw,

You kill me!! :rotflmao:

Rene

Mmm ik denk dat ik me volledig by lost aansluit :oops:

Tasmanie is veel mooier dan jullie je kunnen voorstellen , ik zou zeggen , als jullie in australie zijn , ga er eens kijken , dan denk je er vast anders over , ja toch lost? :)

veel succes , Groetjes Johan

hey damhooligan,

Ik zeg niet dat het niet mooi is, van foto's af zie ik dat het er ook mooi is, maar dat is australie zowiezo. Wie weet is het ons vakantieland wel als we in het "vaste" land zijn uitgekeken. :up:

groetjes Astrid  :fish:

Hoi strid,

Vanuit Bergschenhoek (vlak bij Rotterdam) welkom op dit forum en bij de Xpdite familie.

Wij zijn ook nog nooit in Australië geweest en ook ik heb een voorkeur om niet naar een grote stad te gaan, maar zoals het er nu naar uitziet gaan we wel naar Melbouren of Adelaide omdat dit de enige kans is om te emigreren naar Australië.
En inderdaad is er nog voldoende te ontdekken als je er eenmaal bent en kun je dus ook na een aantal jaren
verhuizen naar de plaats die je wel aantrekt, of vind je het inmiddels wel geweldig om in/bij een grote stad te wonen.

Veel succes
Karin

hoi Kaatje

bedankt voor je steun. Wij moeten eerst nog maar zien waar mijn man werk krijgt
"aangeboden"

groet, vis

[quote author=groentje link=topic=3666.msg43605#msg43605 date=1137403297]
als we in het "vaste" land zijn uitgekeken. :up:[/quote]

Uitgekeken?? Hoe oud wil je worden?? 2000 jaar?? Zo lang heb je wel nodig voordat je "uitgekeken" bent!!

Rene

Back