Visjes stellen zich voor

[quote author=groentje link=topic=3666.msg43756#msg43756 date=1137498792]
2000 jaar, valt te proberen....

:fish:
[/quote]

Wie niet waagt , die niet zwemt  euh wint :fishing2:

Ach ja ik moet het niet te hard roepen want ik ga ook niet in tassie wonen , maar dat is puur uit economishe redenen opgebouwd , mijn werksector is groter in sydney , (maar daar wil ik echt niet wonen), en dus word het melbourne , grote kans op werk , (en dan spreek ik uit positieve ervaring :up:)

En je kan maar op 1 plek tegenlijk wonen , en dan is heel australie eigenlijk wel goed :win1:

Groetje Johan

hoi Miranda,

ik was nog eigenlijk wel benieuwd waar jullie in Cairns naar toe gaan, In welke buurt?

:fish:

[quote author=groentje link=topic=3666.msg44151#msg44151 date=1137770239]
ik was nog eigenlijk wel benieuwd waar jullie in Cairns naar toe gaan, In welke buurt?
[/quote]

[size=16pt]YEAH, GO, CAIRNS!![/size]

In case you're interested, wij hebben een voorkeur voor de Tablelands of Kuranda.

Rene

Wij kijken richting Red Lynch/Smithfield, hoewel we een andere wijk niet uitsluiten. Gewoon eerst eens goed rondkijken en het 'gevoel' van de wijk in je opnemen.

groetjes Miranda  :)

Tasmania is natuurlijk ook cool,

maar voor wat betreft Kuranda:

Wij kijken op dit moment naar Cairns en omgeving. Daarbij kwam ik een grootschalige actie tegen, tegen de aanleg van een 4-wegs snelweg langs/door Kuranda. Wellicht iets om rekening mee te houden, WAAR je iets wilt gaan kopen in Kuranda.

Succes, John.

Back