Visum aangevraagd

Andre79

New Member
Onze visum aanvraag is 2 weken geleden op de bus gegaan.
Geld is inmiddels van de bankrekening gehaald.

Wanneer kunnen wij bericht ontvangen dat het een en ander in werking gezet wordt?
Als ik het goed begrijp, krijg je een dossiernummer.
We willen graag de health check laten doen, maar kunnen nog geen afspraak maken omdat we nog geen nummer hebben.

We gaan binnenkort ook nog op vakantie voor 2 maanden, en voor die tijd willen we graag de Medicals doen.

Hoe lang duurde dit bij jullie?
 
Hoi Andre,

Ik heb mijn visumaanvraag eind januari op de bus gedaan. Ik kreeg na een week of 2 een mailtje dat ze de aanvraag hadden ontvangen, maar hiermee kon ik nog geen afspraak maken voor een health check. Vorige week heb ik een mail gekregen met het verzoek om de health check te laten doen. Deze mail heb je nodig want in de bijlage (mits ze die er bij doen...) staat een nummer dat je nodig hebt om de afspraak te maken. Je kan bij de arts in Amsterdam gelukkig wel snel terecht dus daar hoef je dan niet lang op te wachten.

Alvast een fijne vakantie gewenst, lekker naar Australië? :D

Gr Marloes
 
Bedankt Marloes,

Nee niet naar Australie, maar naar China(familiebezoekje)
Had wel begrepen dat je snel terecht kan, denk dat we dan de healt check na de vakantie moeten doen.

Andre
 
Onze visum aanvraag is 2 weken geleden op de bus gegaan.
Geld is inmiddels van de bankrekening gehaald.

Wanneer kunnen wij bericht ontvangen dat het een en ander in werking gezet wordt?
Als ik het goed begrijp, krijg je een dossiernummer.
We willen graag de health check laten doen, maar kunnen nog geen afspraak maken omdat we nog geen nummer hebben.

We gaan binnenkort ook nog op vakantie voor 2 maanden, en voor die tijd willen we graag de Medicals doen.

Hoe lang duurde dit bij jullie?

Bij mij duurde het zo' n 6 maanden. Af en toe een mailtje sturen geeft je soms iets meer informatie. Helaas laten ze vie mail niet veel informatie los en per telefoon al helemaal niet, jammer.

Succes!!
 
Hi,
Het kan ook snel gaan! heb eind december mijn aanvraag voor een 309/100 spouse visum aangevraagd.
2 weken geleden mijn medicals gedaan en vandaag de grant voor een subclass 100 gekregen.
dus aan allen die aan het wachten zijn, heb geduld maar het einde is in zicht.
en bedankt aan Xpdite voor alle info!
 
Hoi Andre,
wij hebben op 2 augustus visumaanvraag (partnervisum) ingediend en kregen op 10 aug. al bericht dat onze aanvraag per 6/8 was geregistreerd met toewijzing van een case officer. Toen ook direct verzoek of mijn partner asap een medical check wilde doen. Daarna heel lang niets meer gehoord en derde week februari was visum binnen.
Succes!
 
wij hebben inmiddels ook bericht gehad dat onze aanvraag gerigistreerd is.
Wel vertelde onze CO dat we beter wachten met de Medicals ( delay of 3 months).

Nu komt dit wel goed uit ivm onze vakantie in China.
 
Back
Top