Visum aanvragen.

luwes

New Member
Ik sta dus ingeschreven voor een Tafe opleiding tot Advanced diploma.

Volgens mij moet ik dan deze hebben:
http://www.immi.gov.au/students/students/572-1/

http://www.immi.gov.au/allforms/pdf/1219i.pdf

Assesment level is overal 1.

Is er iets waar ik rekening mee houden, en hoe lang duurt zo'n aanvraag gemiddeld?

Moet ik hiervoor ook een IELTS test oid voor afnemen. Ik lees namelijk wel dit : "The Student Visa Regulations require some students to provide the results of an International English Language Testing System (IELTS) test.".

Hmm lees net toevallig dit: "English language skills

Contact your Australian education provider who will advise you about the level of English you need and the evidence you must provide.".

Gewoon even achteraan mailen dus. Als non-native speaker die onderwijs (TAFE, uni) e.d. in australie wil volgen, houdt het vaak wel in dat je deze toets moet doen en meestal dan op academic niveau. Maar wat je resultaten daarvoor moeten zijn, I dunno.

Maar.. eerst bellen/mailen met de school aldaar en horen of je uberhaupt deze toets moet doen en welke van de 2 (general of academic) en welke cijfers je dan nodig hebt.

Good luck!

[quote author=alieNL link=topic=10505.msg148500#msg148500 date=1256077045]
Gewoon even achteraan mailen dus. Als non-native speaker die onderwijs (TAFE, uni) e.d. in australie wil volgen, houdt het vaak wel in dat je deze toets moet doen en meestal dan op academic niveau. Maar wat je resultaten daarvoor moeten zijn, I dunno.

Maar.. eerst bellen/mailen met de school aldaar en horen of je uberhaupt deze toets moet doen en welke van de 2 (general of academic) en welke cijfers je dan nodig hebt.

Good luck!
[/quote]

Hmm ok bedankt. Word leuk zo'n test, piece of cake I presume.

Zal er eens achteraan mailen.

Thank you for your enquiry.

Depending on the country level you would be applying from, it might or might not be a necessity to have done the English Test.

We are not able to advise you in regards to immigration requirements, however, would suggest that you contact immigration to find out if it is a requirement for you to do an English test.

Regards,

Sandhya Pattani

Dus gewoon de ambassade in Berlijn even mailen... dan ben je er het snelst achter..

[quote author=alieNL link=topic=10505.msg148551#msg148551 date=1256209166]
Dus gewoon de ambassade in Berlijn even mailen... dan ben je er het snelst achter..
[/quote]

Dat heb ik idd nu gedaan (Y)

[quote author=luwes link=topic=10505.msg148562#msg148562 date=1256241116]
[/quote]

[/quote]

En wat was de uitkomst??

[quote author=alieNL link=topic=10505.msg148707#msg148707 date=1256577535]
[quote author=luwes link=topic=10505.msg148562#msg148562 date=1256241116]
[/quote]

[/quote]

En wat was de uitkomst??
[/quote]

Dear Client,

Thank you for your interest in Australia.

As an assessment level 1 student you are not required to sit an IELTS test.

All you need to apply for your student visa online at the following website is:
http://www.immi.gov.au/e_visa/students.htm

- your Confirmation of Enrolment
- your Dutch passport
- a credit card for the visa processing fee of 305EURO/ 540AUD
- an email address.

We hope this information has been of assistance.

Iemand een idee waar ik het best een vliegticket kan kopen? Voor een vlucht eind januari?
Wil eigenlijk een open ticket kopen, of zijn er andere mogelijkheden.

Ik ben namelijk van plan om iig 2 jaar te studeren eerst, en de extra kosten van de vluchten kan ik niet echt gebruiken denk ik :p

Er staan een aantal posts op het forum met informatie over goedkope tickets. ff zoeken  :wink:

[quote author=luwes link=topic=10505.msg148722#msg148722 date=1256584269]
Iemand een idee waar ik het best een vliegticket kan kopen? Voor een vlucht eind januari?
Wil eigenlijk een open ticket kopen, of zijn er andere mogelijkheden.

Ik ben namelijk van plan om iig 2 jaar te studeren eerst, en de extra kosten van de vluchten kan ik niet echt gebruiken denk ik :p
[/quote]

Open tickets zijn bijna niet meer te vinden... het zijn veelal jaartickets geworden.. (en daar kun je niks mee)
Zoek even uit of je ook op een enkeltje mag komen (of niet) Dit verschilt bij de div. visums.

Back