VISUM GRANT!!!!

Het precieze weet ik er niet van:
- maar als ik jullie berichten nalees dan heeft Ilse 14 jaar in australie gewoont (en heeft daardoor recht op een aussie paspoort??? permanent visum??). Partners hoeven bij spouse visums dacht ik ook geen IELTS te doen (if I'm wrong please let me know) dus dat zal dan de reden zijn dat jullie (jij) die niet hoeft te doen.
- visum ophalen: volgens mij geldt dat alleen maar voor bijv. de 175 visum (skilled independent) en waarschijnlijk voor nog wat van dit soort visums. Of jullie visum zo'n visum is weet ik niet.

hallo alie wij hadden de speciale visa voor mensen die voor hun 18 jaar minmaal 9jaar in aus hebben gewoont.
en ilse heb geen recht op een aus paspoort????
maar we zijn nu wel per direct inwoner van australie.
maar de engelse test moet iedereen doen dat staat op de site van immi dus daarom vindt ik dat zovreemd..
dat wij dat niet hoeven
gr bart ilse en de kids

[quote author=Sacha link=topic=10043.msg138821#msg138821 date=1242761183]
Je mag ook naar Parijs om de stickers in te laten plakken!
[/quote]

Hey Sacha, thx voor de tip! dat is inderdaad een stuk dichterbij + dan zie parijs ook nog eens, op een of andere manier nooit geweest...

cheers
Jeroen

[quote author=BartIlse link=topic=10043.msg138980#msg138980 date=1242924764]
maar de engelse test moet iedereen doen dat staat op de site van immi dus daarom vindt ik dat zovreemd..
dat wij dat niet hoeven
gr bart ilse en de kids
[/quote]

Als je voor een partnervisum gaat(subclass 309/100) dan hoef je ook geen IELTS te doen heb ik begrepen van anderen die zo'n visum hebben( Franciska).

groetjes heidi

Dat klopt. Wij zijn bezig voor een spouse visa en Max hoeft geen IELTS test te doen.

groetjes, Michelle

Niet dat ik bang zou zijn dat ik het niet zou halen maar het is wel weer een zorg minder. Mijn engels is van redelijke kwaliteit al ben ik schriftelijk beter dan mondeling. dat is zowel in het nederlands als engels.

groetjes

Gefeliciteerd met jullie visum!  :happysun: :applaus: :clap: :cheer:

Alvast veel succes met alles regelen en werk vinden.

Back