Visum nummer WHV? (FORM 80)

Ems81

XPdite Sponsor
Hoi, sorry dat ik dit forum bombardeer met vragen, maar wij willen onze visum aanvraag binnen 4 weken de deur uit doen, en ik ben echt heel blij met alle tips en hulp die ik hier krijg!

Ik ben bezig met form 80 (nodig voor de character assessment), vraag 38 (current visa details). Daar willen ze m'n current visa weten (dus WHV 417) en m'n visa number (Vxxx<xxxxxxxx). Nou heb ik volgens mij geen visa nummer dat er zo uit ziet. Heeft een WHV uberhaupt een nummer. Het enige wat ik heb is een visa grant nummer (a unique number assigned to the visa, blah blah), maar dat begint niet met V, en 13 digits ipv 11.

VEVO heb ik niet, kon geen password aanvragen omdat de aanvraag voor mijn WHV vanuit NL is gedaan, maar zou eventueel een password kunnen aanvragen nu... maar de informatie die ze daar geven is ook gewoon het visa grant nummer....

Ik ben er inmiddels achter dat het V nummer het visa-label nummer is, en ik heb dus geen visum in m'n paspoort, maar een digitaal visum...

Iemand ideeen?
 
Ok, voor iedereen die het antwoord ook wil weten, na 30minuten in de wacht te hebben gestaan, als je geen visa label hebt in je paspoort, en dus een digitaal visum, heb je geen V nummer, en mag je dit leeg laten. Je mag ook je visa grant nummer invullen, maakt niet uit.
 
Ik had destijds ook alleen een WHV en heb inderdaad gewoon het grant nummer ingevuld. Soms moet je een beetje out of the box denken volgens mij ;)
 
Back
Top