visums

sandravdv

New Member
hallo,

weet er iemand wanneer je een visum hebt aangevraagd en ze hebben hem geweigerd, ofdat je dan direct een ander visum kan aanvragen ?

alvast bedankt
 
Wat voor visa en op elke grond is het afgewezen?
 
Last edited:
ik heb nog geen enkele aangevraagd, maar ik vroeg mij af, wanneer de ene niet lukt, dat je dan direct voor een andere kan gaan? Het is nl zo, dat mijn dochter nu aan haar tweede jaar werkvisum bezig is en dat ze heel graag in Australie wil blijven. Ze is er nu bijna 2 en half jaar. De eerste 6 maand was zij daar om te trainen voor haar sport en zo heeft ze het land leren kennen en wil ze heel graag blijven
 
Ligt er waarschijnlijk aan wat voor visa ze aanvraagt en of ze aan alle voorwaarden voldoet etc. Het is per persoon enorm verschillend...

Als het gecompliceerd is voor haar, kan ze het beste advies vragen aan een emigratiebureau.
 
Last edited:
Een visum aanvragen is toch wel een kostbare en tijdrovende aangelegenheid, dat je niet zo maar even doet. Dus ook vanuit dat punt zou ik eerst goed overwegen wat voor visum het meeste kansrijk is. Als er meerdere mogelijkheden zijn of als het ingewikkeld is zou ik inderdaad een bureau inschakelen. Dat is waarschijnlijk goedkoper dan eventueel een ander visum te moeten aanvragen.
 
Back
Top