Vlamingen in Brisbane

WEQLD

New Member
Hallo,

Wij zijn Vlaamse Belgen en wonen momenteel ten noorden van Brisbane, in de buurt van Redcliffe en zijn benieuwd of er hier andere Vlamingen in de buurt zitten.  We kunnen misschien eens ervaringe uitwisselen, alhoewel wij hier nog maar 3 maandjes zijn.   :)

Els
 
Hoi Els,
Wij zijn ook Vlaamse Belgen en hopen ons binnenkort te vestigen in Hervey Bay, maar denk dat dit toch nog zo'n 300-tal km van Brisbane is.
Bevalt het jullie een beetje?
Grtjs,
Nath
 
Wel vlamingen, niet in QLD....wel int NT! Sorry off topic wss maar toch leuk te horen dat er Belgen zijn.

Sara
 
Hello,

Hier nog drie ex- vlamingen  :-D die nu trotse inwoners zijn van hervey bay :up:
Wij wonen nu bijna een half jaar in aussie en het bevalt ons prima. Laat maar weten als je in de buurt bent.

groetjes

Valle, marc and little amy
 
Ok, Hervey bay en NT zijn niet echt in de buurt van Noord Brisbane, maar het was het proberen waard in ieder geval.  Het bevalt ons hier prima, maar we hebben wel een beetje moeten wennen aan de iets langzamere manier van leven hier.  In het begin was dat wel een beetje een shock.  Ook waarschijnlijk omdat ik maar 3 weken voor het vertrek gestopt ben met werken en mijn partner maar een weekje of zo.  Nu we alletwee werken, beginnen we ons echt wel thuis te voelen.  :)
 
Hoi,

Ik ben Nico en woon momenteel nog in Deinze (Oost Vlaanderen).
Heb verleden week een job aangeboden gekregen bij een firma uit Eagle Farm (Brisbane).
Als alles voorspoedig verloopt zou ik eind dit jaar of begin volgend jaar kunnen verhuizen.
Het zou aangenaam zijn om eens af te spreken als het zover is, dus ....  laat eens iets van je horen!! :)

Vele groeten,         Nico B.***

ps: e-mail = nicolas_bekaert@hotmail.com
 
Back
Top