vliegangst

hoi Aukje,

Ook wij hadden nog nooit gevlogen, en mijn moeder heeft mij altijd voor gehouden dat het levensgevaarlijk was dus ik ook bang. een aantal jaar geleden had ik een vlucht geboekt om bij een vriendin in Canada langs te gaan deze heb ik dus geannuleerd omdat ik niet meer sliep.
In december zijn wij dus naar Australie gegaan met z'n zessen en de kinderen  hadden er uiteraard zin in en ik ben gewoon ingestapt met de gedachte dat de piloot en zijn crew ook weer heelhuids thuis wilden komen en dat heeft gewerkt ik heb genoten van de vlucht, onderweg wordt je lekker bedient je kunt wat luieren t.v. kijken en de vlucht is ons alles meegevallen. Het rotste stukje vond ik van Kuala Lumpur naar Perth en dat is ook weer mijn eigen idee aangezien ik redelijke waterangst heb en je daar alleen maar over het water vliegt, maar in totaal is het voor ons allemaal een hele goede vlucht geweest zelfs de turbulentie hier en daar was niet vervelend.
Ik hoop dat het je een beetje helpt.

groetjes Manja :smile:
 
Het is zo ...moet je maar denken.
In het verkeer dagelijks heb je meer risico dan in het vliegtuig.
Elke 5 minuten vetrekt er een 1 vliegtuig per baan per airport.

Ik heb altijd dat liedje in me hoofd als we opstijgen en landen...[size=8pt]Als we gaan dan gaan we met zijn allen...[/size] en de leuning word de helft smaller.
Als het vliegtuig uitrolt komt langzaam weer mijn iron implantaat te voorschijn.

Jack :evil:
 
Als ik purser was dan draaide ik zo'n vliegtuig-rampen-film op het entertainment systeem. Heb ze wel eens gevraagd of ze dat wouden doen maar dat leek ze geen goed idee  :roll:

TYja, aan mij heb je een slechte aangaande vliegangst....
 
De langste vlucht voor mij was 5.5 uur, dus geen idee hoe het is op lange vluchten, maar het enige waar ik me 'zorgen' om maak is de verveling en eventuele stijve benen van het zitten. Als je aan het gangpad zit is het niet zo'n probleem, want dan kun je opstaan wanneer je wilt. Zit vriendlief naast je is het ook nog geen probleem ;)
Zit er een onbekende naast je, dan wordt het anders. Vind het altijd bezwaarlijk als ik een slapend, onbekend persoon wakker moet maken, omdat ik naar het toilet moet ofzo... En geloof me... Dat moet ik vaak!
 
Haha, die ervaring had ik.
Onderweg naar Singapore zat er een vrouw naast me, en het enige wat zij deed was slapen en scheten laten in haar slaap.
Ik moest naar de w.c, en probeerde over haar heen te springen, maar ze werd er wel wakker van, oeps sorry.
Gelukkig van Singapore naar Brisbane zat ik aan het gangpad.

Groetjes,
Jolanda
 
Scheten! Als je maar niet in de buurt van een Indiër zit... man oh mán!!! Wat hebben wij afgezien. Was maar op een NZ vlucht, maar zonder zuurstof lijkt 't zo'n stukkie verrekte veel langer....
 
[quote author=Eerainuh link=topic=7115.msg91973#msg91973 date=1181135916]

Scheten! Als je maar niet in de buurt van een Indiër zit... man oh mán!!! Wat hebben wij afgezien. Was maar op een NZ vlucht, maar zonder zuurstof lijkt 't zo'n stukkie verrekte veel langer....


[/quote]

:thinking: :lol1:
 
Back
Top