vliegen met een babie

marymary

XPdite Sponsor
wij willen in april naar Nederland op vakantie met een babie van 8 maanden. weet iemand welke vliegtuigmaatschappijen geschikt zijn om met een babie te vliegen?
 
Ik heb net geboekt bij Emiraten ( en met Ned. credit kaart betaald, dus 250 euro verdient!! door de lage dollar).
Als je je aanmeldt voor Skywards (via de website) voordat je boekt, krijg je gegarandeerd een bassinet voor je baby!!
Tickets waren 1680 + 108 (tax) pp en je betaald 10% over 1680 voor de baby. (vanaf Perth naar Dusseldorf, dus niet Amsterdam)
Ik heb zelf nog niet eerder met een baby gevlogen, maar wel met emiraten en dat is super goed bevallen. Aansluiting in Dubai is maar 1,5 uur op de heenweg, terugweg wel iets langer 4,5 geloof ik. Wij vliegen in mei met een 3-4 maanden oude baby.
Als je met deze prijs naar flightcentre gaat krijg je ook nog 20 dollar korting pp.
Succes
 
Hoi Marymary

Ik ben 3 jaar geleden ook voor het eerst met een baby van toen 9 maanden naar australie gevlogen. Het ging hartstikke goed en hij heeft de helft van de vlucht in een bassinet geslapen.We betaalden voor ons het volle pond en voor hem dus ook 10%. Dit alles was met Singapore Airlines.
Een jaar later hebben we het nog eens dunnetjes overgedaan maar toen met Britisch airways/Qantas maar toen vond ik het tegenvallen. Hij sliep wel in een bedje (met de benen over de rand) en heeft ook weer aardig wat uurtjes hierin geslapen. Het enige verschil vond ik dat het personeel minder (kind-)vriendelijk. als die stewardessen van singapore airlines.

De volgende keer als we weer gaan dan vliegen we met 2 kids en daar maak ik me wel een beetje zorgen over want de jongste houdt absoluut niet van vastzitten en slaapt ook nooit in een auto, dus in het vliegtuig ook niet ben ik bang. Toch maar aan de valium misschien?? :grin:

Ik hoop dat alles goed gaat. Qua voeding nam ik zelf kant en klaar pakjes nutrilon mee van 200ml die kun je au-bain marie laten opwarmen en ik nam 2 potjes mee van olvarit. Je mag niks mee nemen in australie door de douane(ik begreep dat jullie aus-ned vliegen dus dan is het misschien wel toegestaan)Bij singapore airlines hadden ze wel potjes op voorraad in het vliegtuig maar daar was kevin toen al uitgegroeid(alleen 4-6 maanden potjes.)

groetjes heidi
 
wij zijn vorig jaar ook met de emiraten van Brisbane naar Dusseldorf gevlogen en dat is ook heel goed bevallen, Claudia was toen 7 maanden en Laura 2.5.
een beetje speel goed en de rest krijg je in het vliegtuig.
potjes met eten hebben ze daar als je die wilt hebben, alleen melkpoeder en water moet je mee nemen, en daar heb je dus ook geen probleem mee als je terug komt in australie.

de groeten en veel plezier met de voorbereidingen

Hein
 
TWee keer met Singapore heen-en-weer en een keer met Malaysian. Singapore twee keer helemaal super, aandacht voor het kind, kleine kadootjes, bordje geschilde appel, dat soort kleine dingen. Bij Malaysian alleen maar commentaar van het personeel, kindjes mochten niet lopen etc. Voor ons een overduidelijke keuze, zeker gezien ze allebei op een paar dollar na bijna altijd hetzelfde kosten.

TIp: zoek via internet de goedkoopste vlucht, print uit en ga naar Flight centre. DAar hebben ze laagste prijs garantie dus je krijg nog een stukje extra korting en de 'backup' van een echte organistie.

Michiel
 
bedankt voor de reacties, nu nog een goedkoop ticket vinden, ze zijn erg duur op het moment. wij willen ook in april/mei, de prijs van emiraten, kan ik helaas niet meer vinden.
 
Back
Top