vliegen naar Oz

linda

XPdite Sponsor
een nieuw draadje om elkaar op de hoogte te houden van goedkope vluchten.

kortom boek je een vlucht of zie je een aanbieding meldt het........

Misschien een tip>>>>>>

Als je een goedkope vlucht of aanbieding ziet, en je hebt dat via een link gevonden, vermeld dan ook even de link erbij.
Hierdoor kunnen mensen ook daar even gaan kijken, en ik kan de link bij mijn lijst van links toevoegen. (Dat is niet link(s)!! :-D)

Rene

komt ie:

www.bmair.nl (aanbiedingen per luchtvaartmaatschappij, 30 dgn tot 3 maanden tickets)

www.backpackers.nl (voor goedkope 3 maanden tot jaartickets)

Gr. Sab

En zoals ik al eerder vermeld heb: via IOM kan je goedkoop als migrant naar Oz vliegen, met 40 kg bagage allowance!

Sara

Enkelen reis naar Adelaide Singapore airlines 526euro incl.
Extra bagage tot 40KG p/p mogenlijk wel met bij betalling van ongeveer 100euro :|
Net twee tickets besteld  :lol:  :lol: voor 26 februari 2006

Hoi Bear,
Sorry voor deze off topic remark, maar je viert je moeders 50e verjaardag dus toch nog wel hier mee... Zal ze blij mee zijn!
M.vr.gr.
Perthpete

yep :up:
Ik heb het zelf niet gezien maar volgens me vrouw heeft ze toch een paar traantje weg gepinkt tijdens een goed gesprek toen was voor mij de keuze heeeeeeeel snel gemaakt   :wink:
:eek:fftopic:

Het verschil in prijs is niet altijd de maatschapij waar je
mee wil vliegen.
Het grootste verschil is de datum waarop je wil vliegen.
Wij gaan 1 of 2 dec. 2005, in febr. 2006 kost dit maar de helft.  :x

Ik heb voor € 713 geboekt op via online@ATP.nl. 11 januari heen op Cairns en op 8 februari terug van Sydney. Goedkoper heb ik niet kunnen vinden in die periode. We vliegen met BA en Qantas, dus goed verzorgd...

[quote author=Ton en Ineke link=topic=2834.msg31362#msg31362 date=1129190336]
[/quote]
Hoi Ton
Of jullie moeten 1 week eerder vliegen de eerst volgende  399euro mogelijkheid is 23 november en er onder :wink:
Gr. Barry

[quote author=Bear link=topic=2834.msg31366#msg31366 date=1129192645]
[quote author=Ton en Ineke link=topic=2834.msg31362#msg31362 date=1129190336]
[/quote]
Hoi Ton
Of jullie moeten 1 week eerder vliegen de eerst volgende  399 mogelijkheid is 23 november en er onder :wink:
Gr. Barry
[/quote]
Wij kunnen niet eerder i.v.m aanleveren container.  :cry:

Er worden geen prijsafspraken gemaakt ( :roll: ) maar soms
is het verschil alleen de wachttijden op de vliegvelden of het
aantal malen overstappen.

Quantas vliegt niet rechtstreeks op A.dam, moet je dus via
Londen of Parijs, kost soms uren extra reistijd.
Of je 3 uur moet wachten bij het overstappen of 11 uur maakt ook veel uit.
Of je midden in de nacht aankomt of rond 10 - 11 uur 's morgens.
Ook de beenruimte voor lange mensen, Quantas heeft 76 cm maar Singapore
en Malaysia oa 86 cm (kan ook een overweging zijn)
Dan kan je soms beter iets ( vaak maar € 100,--)  duurder vliegen.  :|

Gr. Ton

we komen 's ochtens om 9uur aan in Adelaide :cheer: maar moeten dik 17 uur wachten op Singapore  :| van 06:00 to 23:00 :cry:

Net even gechecked op Singapore.... Je kunt inderdaad een enkeltje naar bv. Sydney krijgen voor € 399, maar dan komt er nog wel tax en zo bij... Ik kom dus uit op €531, maar dan gelukkig alleen maar 3 uur wachten in Singapore om dan meteen door te vliegen naar Sydney.. En heel wat bagage mag er mee...
Ik ben afgelopen zomer met Singapore gevlogen en ik heb alleen maar lof voor ze, bediening geweldig, genoeg beenruimte. Op Singapore alle mogelijkheid om lekker te kunnen relaxen of zelfs te kunnen douchen. Die drie uur zijn zo om op het vliegveld. Al met al duurt mijn reis maar 23 uur. Kan veel slechter.
Qantas heeft ook goede deals nu, maar dat zijn allemaal retourtjes en eerst naar London vliegen. Maar je kunt dan wel twee binnenlandse vluchten erbij boeken, voor maar € 90,-  p.st. Niet slecht dus

Ik vertrek (als het goed is) woensdag 23 november met Singapore Airlines...

C u Ellen

Nee joh dat meen je toch niet Bear. Heb je een kamer om de 11 uur te overbruggen?
Wij hadden een overstap van 3 uur met Malaysia, moet eerlijk zeggen vond het lang zat.

gr veer

[quote author=Veer link=topic=2834.msg31421#msg31421 date=1129210092]
Nee joh dat meen je toch niet Bear. Heb je een kamer om de 11 uur te overbruggen?
Wij hadden een overstap van 3 uur met Malaysia, moet eerlijk zeggen vond het lang zat.
gr veer
[/quote]

Helaas, Ik heb me nog kapot gezocht naar andere vluchten ook duurderen vluchten maar tot zover ik kan vinden voor de maanden dec.jan.feb zijn alle vluchten naar Adelaide om 6:35 op Singapore en dan vlieg je pas weer om 23:50 :wall: Heb nog gekeken om dan eerst naar Perth te vliegen is (maar 30min wachten) en dan naar Adelaide maar daar  ben ik nooit uit gekomen. Werkt toch niet helemaal prefect de website van SA.  Desalniettemin is er genoeg te doen in Singapore. We zien wel voorplopig heb ik nog genoeg anderen zaken om me druk over te maken

Bear,
Heb je al eens aan de optie gedacht om vanuit Bv Dusseldorf te vliegen! Gunstige prijzen bij de Emirates (weet even niet hoe dit met enkeltjes is) en gunstige vliegtijden (eerst tot bijna halverwege in Dubai en dan maar 2-3 uur overstaptijd om vervolgens rechtstreeks naar Oz te vliegen)

[quote author=Veer link=topic=2834.msg31421#msg31421 date=1129210092]
[/quote]

Kep het al eerder gezegd, grijp die kans, Singapore rules!

Back