michielsylvia
Member
Ik ben al een tijdje op zoek naar aanbiedingen voor vluchten van Cairns naar Amsterdam begin/medio april 2008. Hoe ik ook spit op het internet, nergens komen aanbiedingen van Singapore Airlines of Malaysia Airlines naar voren. Terwijl toen ik twee jaar geleden rond dezelfde tijd keek voorgenoemde maatschappijen steeds absoluut het goedkoopste waren. Nu is het bijna allemaal Qantas met een vleugje Lufthansa, BA en swiss air.
Zijn zij uit de 'goedkope' markt gestapt of hebben ze hun prijzen nog niet vrijgegeven? Volgens lokale reisburo's zijn afgelopen weekend alle earlybirds beschikbaar gekomen maar ik twijfel daarover. Wil natuurlijk ook niet te lang wachten en dan ineens vreselijk het schip in gaan. Wie biedt raad???
Michiel
Zijn zij uit de 'goedkope' markt gestapt of hebben ze hun prijzen nog niet vrijgegeven? Volgens lokale reisburo's zijn afgelopen weekend alle earlybirds beschikbaar gekomen maar ik twijfel daarover. Wil natuurlijk ook niet te lang wachten en dan ineens vreselijk het schip in gaan. Wie biedt raad???
Michiel