Vliegprijzen voorjaar 2008

Deze aktie loopt volgens mij tot 15 november. Wij gaan dit weekend onze visumaanvraag versturen. ja het is gokken maar wij hebben wel ons huis al verkocht. Wij zijn met ons vijven en het scheelt ongeveer €600 met malysian
 
[quote author=bits link=topic=7830.msg102237#msg102237 date=1194509859]
Dan is vliegen van Amsterdam naar Australië goedkoper. Wij hebben een enkeltje geboekt Amsterdam-Brisbane in maart 2008 voor € 399 ex tax.
[/quote]

wow, dat is echt goedkoop... welke maatschappij is dat? Ook Korrean?
 
@bits

Vliegen vanaf ozzie is altijd een stuk duurder dan vanuit europa. Idioot want het vliegtuig legt precies dezelfde route af. Zal wel vraag en aanbod zijn - veel meer vluchten op/van schiphol dan op/van australie. Maar dat is wel een heel idioot verschil, ik betaal het dubbele (brisbane - Amsterdam voor $1320 ex tax = E818 terwijl jullie $399 betalen...)

Michiel
 
in november je visumaanvraag opsturen en hopen dat je em in maart hebt? Geen idee wat voor visum jullie aan gaan vragen, maar die van ons is in april '07 binnen gekomen bij de ASPC en we hebben nog lang geen visum ;)

Inderdaad wel raar dat het duurder is om van Oz naar NL te vliegen....
 
@ annemiek
Wij gaan op een sponsership visum. Onze agent zei dat het haalbaar moet zijn.
 
Even nog over de ticketprijzen. Wij zijn van plan om in September 2008 naar Australië te emigreren en hebben bij ons reisbureau alvast wat informatie ingewonnen. Je moet goed bij het reisburau informeren over de prijzen, want het kan zelfs zijn dat een retourticket goedkoper is dan een enkele reis. Vraag me niet hoe dit kan en waarom, maar het schijnt serieus waar te zijn.

Groetjes van Piet en Madeleine
 
Is er iemand die ervaring heeft met emirates airlines, daarmee willen wij volgend jaar naar Perth met tussenstop in dubai ?

Groetjes Sietske
 
Hoi Sietske,

wij vliegen altijd van Brisbane naar Auckland en v.v. met Emirates, en hebben niets te klagen. Je zal trouwens op een lange vlucht ook nog wel in een nieuw vliegtuig zitten, helemaal mooi :)

Cheers,

Ireen
 
Back
Top