Vluchten? WHV? Student? ...?

Jowein

New Member
Het zit zo,
momenteel zijn er in België terug aanbiedingen in vluchten. Dus ik wil graag mijn vlucht gaan vastleggen voor als ik terug naar Australië ga in Januari.

Maar wat doe ik het beste?

Ik ben nu nog aan het wachten tot ik weet of ik kan gaan studeren in Melbourne.
Moest dat niet gaan, ga ik zeker een jaar op WHV.

Maar maakt dat een verschil in mijn vlucht?

    Merci,

            Jowein
 
Nope maakt niks uit voor je vlucht. Alleen voor t papiertje dat je in het vliegtuig invult waarop je aan moet geven waarvoor je in australie bent. Maar dat doe je dan pas.
 
Ik heb m'n Letter Of Confirmation ook nog niet van de Uni en dus ook nog geen ticket(dat komt trouwens omdat ik het nog niet kan betalen..), maar je kan je vlucht op goed geluk wel boeken.. Het maakt verder visum-wise niet uit wanneer je aankomt.. Zodra je je visum hebt mag je t land in..

Gr. Mitzi.
 
Ik ga naar La Trobe in Melbourne!
Ik ben er al eens geweest, met een vriendin die er ook studeerd en heb er erg veel zin in!
Waar ga jij naartoe?
Kusj, Mitzi
 
La Trobe? Leuk. Welke richting.

Mijn Australische zus zit daar.

Ik ben gaan praten met heel wat Uni's in de zomer. Maar mijn
oog is gevallen om Melbourne Uni. Mja.
Ze willen me daar, dat was duidelijk. Dus nu ben ik een visum
aan het proberen vast te krijgen.

Heb jij een beurs ginder?
 
Nope, maar kan lenen bij de NL Overheid plus ik krijg mn Studiefinanciering etc mee..
Heb ik wel gelijk een schuld, maar voor wat hoort wat..

Ik ga Psychological Science studeren, kan bijna niet wachten..

Melbourne Uni was ook heel verleidelijk, maar voor mij gewoon onbetaalbaar..  :shock:
 
Hoe ga je dat doen met je spullen?
In NL laten of opsturen??
Ik heb heel wat boeken en kleine spulletjes die ik eigenlijk wel mee wil tzt.. Maar weet niet goed hoe ik dat moet regelen.. Vorige keer ging alles nog gewoon in 1 koffer :grin:
 
Ik heb een paar spullen al ginder gelaten vorige zomer. Wat ik meeneem van hier is
dus niet echt veel. Ik ben ook iemand die niet veel nodig heeft.

Ik heb er een deeltje van mijn middelbaar gedaan vroeger en toen had ik ook niets mee. Dus
het gaat niet zo een probleem vormen denk ik. (heb er eigenlijk nog niet bij stil gestaan)

Maar toen ik terug kwam naar België heb ik wel spullen laten overkomen per post.

Heb je een idee waar je gaat wonen?
 
Ok, ik zal verder blijven zoeken naar oplossingen voor mn paar doosjes..

Ik kan voorlopig terecht bij mn soort-met-van-vriend, maar ben van plan om een eigen kamertje te zoeken als ik daar eenmaal ben. Bij de Uni hangen vaak genoeg papiertjes met kamergenoten gezocht..

Wel lekker dat ik dat nu nog niet hoef te regelen.. Heb ook gratis 'taxi' vanaf t vliegveld, hihi!
 
Back
Top