Voetbal WK2010

Nee okee zo ver was ik dan weer wel Lost, haha.
Maar even voor de duidelijkheid dat we het over een Australische zender hadden (die toevallig ook SBS heet)

Maar fijn dat het wordt uigezonden!! Live of 2 uurtjes later maakt me niet zoveel uit.
 
Door: Novum, Vernieuwd: 25-1-2010

Kluivert spitsencoach in Brisbane
(Novum) - Patrick Kluivert gaat twee weken coachervaring opdoen in Australië. De 33-jarige voormalige spits gaat de A-League-club Brisbane Roar trainen. Dat doet hij voor een periode van twee weken die zaterdag ingaat. Kluivert zal zich naar verwachting van de club vooral bezig houden met de spitsen. Na twee weken keert Kluivert als ambassadeur van de Australische club terug naar Europa.

Hoofdcoach Ange Postecoglou van de ploeg uit het oosten van Australië is content met de komst van Kluivert en denkt dat er zowel op korte als lange termijn winst te behalen valt met de komst van de Nederlander. "Op de korte termijn zal het de spelers inspireren het niveau van hun spel te verhogen. Op de lange termijn gaat het erom sterke relaties buiten het Australische voetbal te smeden."

Kluivert haalde vorig jaar zijn diploma van de cursus Coach betaald voetbal en kan in Brisbane ervaring opdoen. De club verwacht in elk geval het een en ander van de oud-spits van onder meer Ajax, AC Milan, Barcelona en het Nederlands elftal.

"Het is niet vaak dat spelers in ons land kunnen samenwerken met een van de grootste spelers van de moderne tijd", wuift Postecoglou Kluivert lof toe. "Ik weet zeker dat de spelers elke beschikbare minuut zullen gebruiken om deze kans te benutten."
 
Wie kijkt er allemaal naar Santo Sam and Ed op SBS.
Van mij mogen de heren een Logie krijgen want ik vind ze bijzonder komisch.

:up:
 
Back
Top