VOG nodig voor Long Stay Business Visa 457?

arnoldan

New Member
Bij het electronisch versturen van documenten heb ik niets vernomen over de politie-certificaten die je nodig zou moeten hebben.
Na de medicals van de week dacht ik dat ik klaar zou zijn.
Welke persoon die 457 heeft aangevraagd geeft een antwoord?

Hangt er vanaf hoe lang je long stay is. Ik heb er 1 voor 3 jaar en hoefde alleen maar chest x-ray te doen: that's it

Ik weet dat een 4-jaar-457 meer voorwaarden heeft

Een VOG is verklaring omtrent gedrag.

Maar het klopt dat je alleen een chest X-ray hoeft laten te maken voor je medicals. Maakt niet uit voor hoelang je 457 is.

Kisses Tanne

Wij hebben ook een 457voor 4 jaar. zijn al meer dan een jaar hier
en hebben geen VOG hoeven afgeven. Vreemd maar waar.

Wij ook niet maar wel een VOG moeten afgeven aan de QLD Nursing Council om mijn registratie als verpleegkundige te kunnen krijgen.

groet

Annelies

Voor de 457 is er geen VOG nodig. Je bent er tijdelijk gaan ze vanuit dus geen permanent gevaar.
Alleen voor de 136 en andere permanente visas moet je de VOG aanvragen.

Iedereen bedankt voor alle antwoorden!Heb op 29 november mijn approval gekregen voor een 2 jarig 457 visum met inderdaad geen VOG request.

Inmiddels ben ik verhuist naar Zwitserland om geld te verdienen voor de overtocht naar Cairns en hoop in mei 2007 genoeg te hebben om de container en nieuwe start aldaar te kunnen financieren.Weet iemand hoeveel tijd je mag laten schieten voordat het visum ongeldig wordt?

Visum is elektronisch afgegeven op 29 november 2006

Ja, je moet een VOG hebben..

Kisses Tanne

Gefeliciteert met je verjaardag! Voel je op je gemak in AUS? Ik ben na 3 maanden proeftijd teruggegaan omdat ik er mij draai niet kon vinden zowel prive als finacieeel.

Woon nu weer in Zwitserland,mis alleen de "don't worry mentality".

Enjoy your Life!

All the best.

Arnold in Einsiedeln CH

Back