VOG

BarKev

New Member
Weet iemand of je de VOG thuis gestuurd krijgt of dat deze rechtstreeks naar dimia wordt gestuurd?
 
Je kunt hem laten opsturen naar ieder gewenst adres. Wij hebben hem naar vrienden in Nederland laten sturen, die hem ook voor ons heeft aangevraagd. Zij heeft hem weer doorgefaxed en gestuurd. Wij hadden hem trouwens niet nog voor de DIMIA, maar voor de Queensland College of Teachers.
 
Ze zijn aangevraagd...
2 tot 4 weken staat ervoor
ik ben benieuwd wanneer we ze ontvangen

ik hou jullie op de hoogte
 
Hoe hebben jullie de contactgegevens van de aanvragende instantie ingevuld?
Zet je daar gewoon DIMIA neer? Ik heb nl het aanvraagformulier al gedownload van internet (min. van binnenlandse zaken was het geloof ik, via mijn gemeente link). Want volgens mij kun je de VOG al gewoon vast aanvragen toch?

Henriette
 
Wij zijn naar de gemeente gegaan. Zij hebben de aanvraag ingediend bij het Ministerie, met ons huis adres als ´te verzenden naar´. 2 weekjes later lagen ze in de bus.
M.vr.gr.
Perthpete
 
[quote author=henriette link=topic=3906.msg47977#msg47977 date=1139908707]
Hoe hebben jullie de contactgegevens van de aanvragende instantie ingevuld?
Zet je daar gewoon DIMIA neer? Ik heb nl het aanvraagformulier al gedownload van internet (min. van binnenlandse zaken was het geloof ik, via mijn gemeente link). Want volgens mij kun je de VOG al gewoon vast aanvragen toch?

Henriette
[/quote]

Wij hebben daar Adelaide Skilled Processing Centre neergezet. Dus waar de visum aanvraag is heen gestuuurd. Op het moment van aanvragen hadden we nog geen case officer. Daar vroegen ze bij de gemeente wel om dus heb ik daar "Case officer <mijn naam>" laten invullen.

gr,

Kevin
 
Ik verbaas me er nog steeds over dat de VOG's zo lang op zich laten wachten! Ik had er een nodig voor m'n werk en heb die schriftelijk aangevraagd via een formuliertje op internet. nog geen week later kon ik em op halen bij het gemeentehuis in Almelo......

Zou het er misschien aan liggen waar je em voor nodig hebt?
 
Back
Top