voorbeeld werkgeversverklaring

Katja

New Member
hallo allemaal,

is het misschien handig om een algemeen voorbeeld van een werkgeversverklaring ergens op deze site te zetten zodat iedereen daar gebruik van kan maken? Ik ben nu bezig om een verklaring te maken zodat mijn werkgevers daar alleen nog maar een handtekening op hoeven te zetten maar ik zou graag van anderen willen horen hoe je zo'n brief het beste op kunt stellen.
Is er al ergens een voorbeeld? Ik heb gezocht op het forum maar kon er niet zoveel over vinden, behalve dat je het beste zelf een brief kunt maken en er dan voor moet zorgen dat hij getekend wordt.

Je moet toch die verklaringen meesturen met je aanvraag voor een skills assessment? Of pas bij je visumaanvraag?

Dankjewel weer voor jullie hulp, groetjes Katja.
 
De werkgeversverklaring waar je het over hebt heb ik wel een 3-tal voorbeelden van. Alleen zijn deze relevant voor de opleiding/werkervaring waar ik me mee bezig houdt, nl. Automatisering. Daarin vragen ze dus niet alleen algemene gegevens, zoals hoeveel uren je per week hebt gewerkt en wat je salaris was, maar daarnaast nog welke technieken ik gebruikt heb om bepaalde applicaties te bouwen. Het is dus per assessment instantie afhankelijk wat ze vragen!....

Als je dus aangeeft bij welke instantie jij je Skills Assessment moet doen, zou iemand anders, die al eerder dit gedaan heeft, je misschien verder kunnen helpen....ikzelf ben bezig met mijn Skills Assessment bij de ACS (Australian Computer Society)

Je moet idd. deze verklaringen meesturen bij je Skills Assessment. Maar volgens mij ook bij de uiteindelijke visum-aanvraag bij de DIMIA....en dan is het dus wel makkelijk als je de brieven dus door je werkgever(s) meer dan 1 keer laat uitdraaien. Ikzelf heb gekozen voor 3 exemplaren (1 voor skills assessment, 1 voor dimia en 1 voor mezelf, mocht ik ze bijv. kunnen gebruiken bij evt. sollicitaties)...

Succes...
 
ok, dat is een goede tip! Dankjewel!

Ik moet naar de TRA, dus als er mensen zijn die een voorbeeldverklaring hebben dan zou ik die graag eens bekijken.

Thanks, groetjes Katja.
 
Hallo!

Ik heb geprobeerd te vinden of iemand een voorbeeld van een werkgeversverklaring heeft.... die ook nog eens geaccepteerd is. :lol:
Maar heb alleen dit (oude) draadje gevonden.
Heeft iemand zo'n voorbeeld? Ik moet mijn assesment doen bij ACS (Projectmanager).

txs!
Jeroen
 
Back
Top