JanWillem
Member
Dag allemaal - ik had al een aantal vragen in een andere category geplaatst maar had me nog niet voorgesteld. Mijn naam is Jan Willem, ik woon met mijn gezin op Curacao en ben bezig met de visa aanvraag (482). Gisteren heb ik de uitslag van de Toefl test gekregen (een ruime 8) en nu kan de relocation agent de visa aanvragen. Ik word gesponsord door een bank in Australië en mijn echtgenote en ik hopen zo snel mogelijk te kunnen verhuizen.
We oriënteren op wonen in Sydney ten Noord - Oosten van CBD (Balgowlah, Manly Beach, Queenscliff) maar vooral omdat er collega's wonen. Welke buurt / wijk kunnen jullie aanraden voor een gezin met kinderen van 8 en 9?
Van de relocation agent kreeg ik vannacht bericht dat de visa aanvraag wel 3 tot 5 maanden kan duren. Dat klinkt als erg lang. Waarom duurt het 3 tot 5 maanden? Zijn er mogelijkheden om toch eerder met mn nieuwe baan te beginnen zonder 3 tot 5 maanden te wachten?
Alvast dank, Groet,
Jan Willem
We oriënteren op wonen in Sydney ten Noord - Oosten van CBD (Balgowlah, Manly Beach, Queenscliff) maar vooral omdat er collega's wonen. Welke buurt / wijk kunnen jullie aanraden voor een gezin met kinderen van 8 en 9?
Van de relocation agent kreeg ik vannacht bericht dat de visa aanvraag wel 3 tot 5 maanden kan duren. Dat klinkt als erg lang. Waarom duurt het 3 tot 5 maanden? Zijn er mogelijkheden om toch eerder met mn nieuwe baan te beginnen zonder 3 tot 5 maanden te wachten?
Alvast dank, Groet,
Jan Willem
Last edited: