Voorstellen + een vraag

Hoofdkantoor van de 4 grote banken zijn in Darling park, City of in Barangaroo... ligt eraan voor welke je gaat werken. Ik heb 2 jaar voor Westpac gewerkt in Barangaroo en zou niet iedere dag de trip naar Manly willen maken.
Ik zou vooral de eerste 6 maanden centraal gaan wonen. Waterloo, Zetland, Darlinghurst ofzo... Bondi Junction is ook wel leuk als je iets dichterbij de kust wilt wonen en toch redelijk centraal.

Denk ook aan kosten... dichterbij de kust des te hoger de huur.
Bijvoorbeeld, een 2 persoons apartment rondom het centrum is toch al snel 700-900 per week.
Hoi en bedankt Michiel - 'mijn' bank staat inderdaad in / Darling Harbor. Dat is misschien net te doen vanuit Manly. Eerst een half jaar elders wonen is voor mij wel praktisch maar niet voor de kids - die zitten dan vervolgens elke dag aan een lange reis vast als ze van wijk veranderen maar niet van school.
 
Hoi en bedankt Michiel - 'mijn' bank staat inderdaad in / Darling Harbor. Dat is misschien net te doen vanuit Manly. Eerst een half jaar elders wonen is voor mij wel praktisch maar niet voor de kids - die zitten dan vervolgens elke dag aan een lange reis vast als ze van wijk veranderen maar niet van school.

De ferry stopt bij Circular Quay en daar dan de trein nemen naar Wynyard ofzo... Darling Park (daar zit CommBank) is net niet makkelijk te bereiken per trein. Er stopt wel een kleinere ferry in Darling Harbour. Dat gezegd Manly is wel leuk wonen... Ga er vanuit dat je 1200 ofzo per week betaalt. En Opal card kosten naar Manly is denk ook wel 100 per week ofzo.
 


OFX
Back
Top