Voorstellen familie Bos

natas74

Member
Hallo allemaal!

Wij zijn Erwin en Natascha en wij hebben twee kinderen, Serena en Sarah.
Voor Erwin is er hoogstwaarschijnlijk genoeg werk en ik wil vooral in het begin bij de meiden blijven.

Wij willen gaan proberen om te emigreren, en zijn in zee gegaan met move2australia.

In januari of februari willen we naar Australie gaan ivm met banen zoeken, kijken hoe de scholing is voor kinderen enz...

Hallo allemaal!

Wij zijn Erwin en Natascha en wij hebben twee kinderen, Serena en Sarah.
Voor Erwin is er hoogstwaarschijnlijk genoeg werk en ik wil vooral in het begin bij de meiden blijven.

Wij willen gaan proberen om te emigreren, en zijn in zee gegaan met move2australia.

In januari of februari willen we naar Australie gaan ivm met banen zoeken, kijken hoe de scholing is voor kinderen enz...
Welcome guys,

Welke kant van Australia willen jullie naartoe,

Zal de top 10 van meest aantrekkelijke plaatsen geven:

1 = Sunhine coast - Noosa omgeving.
2= Darwin - Northern territory (als je van hot species houd)

10 = Perth - WA :D:D

Cheers,

Jack>:D

En zijn jullie al geweest???? Wij zitten in zelfde schuitje; willen binnenkort ook kijken of het voor de kids ook 'leuk' is en ik maak me toch ook wel wat zorgen om de enge beesten...:eek:..dodelijke spinnen, slangen...haha

Hallo allemaal! Bedankt voor jullie reacties en sorry voor de late ;) reactie!
We zijn inmiddels geweest. Begonnen in Sydney, met de auto naar Brisbane gereden, van daaruit naar Perth gevlogen. We hebben aardig wat indrukken op kunnen doen en onze keuze is gevallen op Perth of iig in de buurt van Perth. Nu druk op zoek naar werk, dat valt op het moment wel tegen, maar we blijven positief! :)
Enne..Adventure...natuurlijk zijn er spinnen ed, maar dat valt hartstikke mee hoor, die verhalen zijn toch ook wel overdreven! Wij hebben er iig niet veel gezien.
Jack, ik ga ervan uit dat jij in Perth woont, hahaha!!!:up:

Welkom en succes met de emigratie naar Perth.

Welk vakgebied werkt of zoekt Erwin een baan? Ik heb morgen in Perth een interview :)

Back