Voorstellen: familie S

Opnieuw welkom!
Wie zitten er zoal in de familie? Behalve Frank?
Edit: was een gokje omdat je zelf 'F' had gezegd. Maar Fokko dus.

Op mijn moeder (en broer) na, ging dat goed.

Iedereen snapt het wel en gunt ons dit enorm, gelukkig.
Veel vinden het om persoonlijke redenen wel naar, maar wij gaan hen ook missen. ;-)

Wel lekker dat de kogel door de kerk is. Je hoeft nu niet meer bang te zijn voor de reacties, je kunt nu echt omgaan met concrete situaties in plaats van verwachtingen en dat is toch duidelijker. Hopelijk trekken je moeder en broer nog bij als ze wat gewend zijn aan het idee.

Zo'n moeder heb ik ook. Ze praat gewoon luchtig over andere dingen en dan hoor ik van mijn zus dat ze (=mijn moeder) het er zo moeilijk mee heeft. Tja.
undecided.gif

Ow, zo erg is het niet bij mij... Mijn moeder zegt heel soms iets als 'heb je Beagle gezien, die zijn nu in Australië'. En dan weet ik niet of dat betekent of ik enthousiast mag doen.

Maar dat is wel ontkenning ja, wat jouw moeder doet. Zal toch wel een keer veranderen lijkt me? Sterkte ermee in elk geval, niet leuk zo.

Nogmaals welkom familie Steenhof!
Wat moedig dat jullie de stap genomen hebben om het te vertellen aan familie :up:
Wij hebben ooit een poging gewaagd en het is helemaal in de soep gelopen...nu spreken mijn schoonfamilie er niet meer over, een typisch voorbeeld van struisvogel politiek :shutup:
Succes met jullie visumaanvraag, met M2A zitten jullie goed!

Goh..mijn schoonmoeder stamt ook al af van de struisvogels!
grin.gif

Zodra we maar iets zeggen over Australie dan begint ze over iets anders...
angry.gif

Wel jammer omdat het toch iets is wat je met je familie wilt delen.

Gelukkig zijn mijn ouders heel positief en kunnen ze niet wachten om op bezoek te komen!
afro.gif

Pfff en dat terwijl ik bijna gek wordt van mijn enthousiaste moeder die ineens wakker is geschoten... oh ja 1 van mijn dochters gaat vertrekken... moet nu veel bellen, langskomen en moeder spelen :?

En ook dat doet de mijne...:|
Ineens veel oma en moeder willen zijn...
(Was al zo, maar nu nog erger.....)

Back