Voorstellen, Introducing

Roof

New Member
G'day to yous all.....Ik Ben Roof......

Ik moet eerlijk bekennen dat het niet meevalt om nederlands te typen....

Maar goed , Groeten Vanuit Sherwood , Brisbane......

Is het het idee dat je iets over jezelf verteld hier ?????? Ikke nieuw op dit forum......

Uit zeeland, De Hanzestad..........Vraag maar als je wat wilt weten....

Hehe TATA.

Hi Roof,

Welkom op het forum en idd vertel eens iets over jezelf.

Ikke ook uut zeeland net buiten de Hanzestad.

Grt
Rob

Hi Roof,

Welkom hier op het forum!

Hier nog iemand uit omgeving Brisbane hoor! Het stikt hier van de Dutchies!! :wink:

Groetjes Lin

Hey Rob,

Ik ben geboren in Goes, zo'n 36 jaar gelden, Ben in Brisbane sinds 2000.

Getrouwd zonder kids Met Cats, Je moet wat.....

Woon in Sherwood........Hard weken sober leven....

Wat wil je meer weten.......

What about you?????

Yous? Haha, ik dacht dat dat meer Newcastle praat is (die in Engeland). Maar enniewee, je kan hier elke taal spreken die je wilt, maar je scoort waarschijnlijk de meeste respons met Engels en Nederlands.

Cheers,

Ireen

He Roof!    (is dat je echte voornaam ook?)
Wat ben je zoal allemaal aant uitspoken in Oz?
Grts Mariekske

Jaaaaaaa... het werkt weer.....

Dank jullie wel.........

Ik moet eerlijk bekennen dat ik best heb zitten lachen.........Niet uit ....toe....

Hehehe...

Ik moet net mijn web browser een beetje laten weten dat het allemaal goed zit hier.......Opera is iets wat critisch.

Groetjes aan een ieder

Mariekske het is een bijnaam die ik al jaren draag.....Vrienden noemen me zo...

Wat ik Uitspook, Hard werken sober leven, In de anoniemiteit...Je kent het wel..

Witness protection program...

Oef, dat klinkt wel heftig... Kneem aan dat dat ook 1 vd redenen is dat je in Oz zit... hard werken zeg je, tja, dat moeten we allemaal... Vind je t werk wat je doet en de omgeving waarin je woont wel mooi?

Ik mag niet Klagen, Werk is werk.....Omgeving Ja het zit wel goed.....

Ik ben vlug gelukkig, Heb niet zoveel nodig.....

Maar om eerlijk te wezen mijn Vrouw is Aust....dat is de reden dat ik hier ben.....

What about you ??????

Hoi Roof,

Ik kom ook uit een Hanzestad, maar dan Deventer!
En ik kom 10 september eindelijk naar Brisbane....!

Kun je iets meer vertellen over Sherwood? Want heb wat contact daar gelegd en misschien ga ik dus wel daar wonen, maar ben eigenlijk benieuwd hoe het daar is? Bijv: wat voor soort huizen (meeste), goed onderhouden?, koop/huur, snelheid van bereikbaarheid CBD met auto en met OV? Nou ja, gewoon, vertel ´s hoe jij het daar vind............?

Henriette

Henriette,

Sorry dat het even duurde, Maar ik ben vrij druk....

Tja wat kan ik zeggen over Sherwood erea....Huizen zijn een beetje overprijst vindt ik....maar het is een goede omgeving om in te wonen....Van hier naar de CBD auto: 10 to 20 minuten (ligt aan het verkeer) Met de trein 10 minuten...Bus , geen idee...ik gebruik geen bus......En hoe het hier verder is...ken je het nummer van drukwerk(de band) Ik verveel me zo ?????

http://www.leoslyrics.com/tlyrics.php;jsessionid=8A43EAAE2AD76188F241E70D0F087AB1?hid=xyW66xOHJMk%3D

Dat is de omgeving een beetje er gebeurt hier niet zoveel.........Misschien gebeurt er een hoop en dat ik het niet mee maakt...geen idee.......

www.domain.com.au is een real  estate thing....er zijn waarschijnlijk wel een paar huizen in de sherwood,corinda,chelmer,graceville area....

Anyway it is pretty quiet , and i like it.....

Roof.....

Back