Voorstellen, Introducing

Hey Roof,

ik ben geboren in venray, opgegroeid in venlo, gestudeerd in eindhoven en nu weer in venray (limburg) maat kspreek niet met een echt limbo accent . Ben verder erg gelukkig in wat ik doe, hopelijk komt het 457 visa van mijn partner snel door!!! Want we worden t wachten een beetje beu... Hopelijk is de visumprocedure bij jou wat voorspoediger gegaan!

ik denk dat mijn visum aanvraag 2 maanden duurde...het ging allemaal heel snel. Ik kwam op een spouse visa, en dat betekende dat wij binnen drie maanden van mijn visum afgifte getrouwd moesten zijn en de nieuwe aanvraag voor de volgende visa moest ook binnen 2 maanden op et kantoor zij....dus ja het ging redelijk snel...

en ik ken het wachten en niet weten hoe en wat....maar het ging allemaal wel soepel.......en ik ben nog steeds heel gelukkig hier.......zit te denken om te naturaliseren, maakt  het allemaal nog iets makkkelijker........

Maar ik hoop dat je snel bericht krijgt..........heb je al enig idee waar je naar toe wiltr en wat je wilt gaan doen ??

Back