voorstellen

Kaatje

New Member
:( Hallo allemaal,
Ik ontdekte net dit forum en dacht zoals vele anderen wat leuk. Mijn naam is Karin en samen met mijn man en twee kinderen hopen wij gauw naar Australië te kunnen gaan. Wij zijn al, schrik niet sinds een jaar in het bezit van een permanent visa!! Alleen wij krijgen tot op heden ons bedrijf niet verkocht. Ja, dat kan dus ook gebeuren. Ik kan zeggen dat dit nu erg vervelend is. We zijn net in Australië geweest met het hele gezin vanwege het visum. Onze kinderen hebben het er ook erg naar hun zin gehad en willen graag terug.
Mocht iemand, iemand in Nederland weten die graag een bedrijf wil voortzetten of kent iemand mensen die wel wat anders willen..... afijn
je snapt wel. Te koop: een Boomkwekerij met grote loods en een kantoor
en veel grond.
Maar het forum is hier niet voor. Wij willen gaan wonen in de buurt van Lennox head, Bangalow, NSW. Mijn man heeft al een aanbod gehad voor een baan. Als je zo graag wilt kan wachten zo vervelend zijn. Vrienden van ons zijn een jaar geleden vertrokken, eerst een rondreis door Australië en zitten nu op hun bestemming Perth. Zo,ik hoop mij zo een beetje te hebben voorgesteld.
Groetn Karin
 
Hoi Karin,

Welkom op het forum!
Ik kan me voorstellen dat jullie situatie behoorlijk frustrerend aan het worden is. Jullie gaan dus van een eigen bedrijf weer in loondienst in Australië? Of hebben jullie plannen om uiteindelijk weer een bedrijf in Australië op te zetten? In ieder geval heel veel succes met de verkoop van jullie bedrijf. Hou ons op de hoogte!
 
Hoi Karin!
Welcome!

Jeetje wat irritant!!! Men heeft dat ook vaak met een huis verkopen. Gelukkig huren wij nog!
Mijn ouders hadden wel een probleem toen ze terug wilden komen naar NL. Ze konden toen ook ons huis en bedrijf (toevallig, een plantenkwekerij) niet verkopen. Uiteindelijk hebben ze langzaam aan het bedrijf afgebroken enz, maar toch duurde het nog lang, wel 1.5 jaar voordat we echt weg waren!!

Ahh, dus jullie gaan niet in de grote stad wonen, dat zie je niet vaak! Wij gaan wel eerst naar Perth, maar willen (als we ook uiteindelijk in Oz blijven) in de southwest terecht komen.

Nou, heel veel succes, en hou ons op de hoogte inderdaad!

groetjes

Simone
 
Hi Karin,

Is het mogelijk om andere het bedrijf te laten beheren? Zo krijg je nog steeds geld van het bedrijf binnen en kun je vertrekken naar Australie. Ik hoop wat het wordt dat het allemaal snel geregeld is voor jullie. Veel succes.
 
Back
Top