Carina

New Member
Hi allemaal,

Mijn naam is Carijn, ik ben de teammanager van Solar Team Eindhoven. Het studententeam uit Eindhoven dat een gezinsauto bouwt die op zonne-energie rijdt. Halverwege augustus zullen wij met ons volledige team van 26 studenten naar Australië vertrekken om deel te nemen aan de Bridgestone World Solar Challenge. Ter voorbereiding hierop zullen we de volledige maand september in Darwin verblijven.
Vervolgens zal op 13 oktober de challenge van start gaan. Met deze wedstrijd rijden we in minder dan zes dagen van Darwin naar Adelaide.
Ons team heeft de vorige drie edities van de challenge in de Cruiser klasse gewonnen!

Tijdens de wedstrijd hebben we een een aantal skills nodig waar wij zelf niet over beschikken. Hierdoor zijn wij opzoek naar iemand in Australië met een EHBO-certificaat, daarnaast naar iemand met een CE-rijbewijs (HC license). Deze personen zouden in de periode van 13-20 oktober gedurende de challenge met ons mee reizen van Darwin naar Adelaide.

Bent u, of kent u iemand die over een van deze vaardigheden beschikt, hoor ik dit graag! Op die manier kunt u ons helpen om wederom succesvol de challenge te volbrengen.

Ik hoor het graag als u hier ideeën, contacten of suggesties voor heeft.

Alvast hartelijk bedankt!
Met vriendelijke groet,
Carijn
 
Hi Carina,

Ik ben BHV'er en zou het heel tof vinden om mee te reizen! Laat me even weten waar ik meer informatie naar kan sturen?

Stanley
 
Hi Stanley,

Gaaf om zo snel reactie te krijgen en te horen dat je enthousiast bent! BHV en EHBO zijn helaas wel twee verschillende vaardigheden. Binnen het team hebben we wel al BHV'ers, maar nog geen EHBO'er.
Mocht je hier binnenkort wel toe opgeleid worden, zou dit uiteraard nog wel kunnen.

Ik hoor het graag als dat het geval is!
 
Hi Carina, gaaf dat je onderdeel uitmaakt van het team. Ik ken de vorige modellen wel, ik werk voor NXP (vanuit Australia) maar werkte vroeger op de High Tech Campus. Dus daar heb ik jullie vorige modellen wel eens bij ons op kantoor gezien.

Ik kan je verder niet helpen, helaas maar wens jullie veel succes! Ik neem aan dat je ook op de diverse Facebook groepen de vraag gesteld hebt (Dutchies in.. ) ?
 
Hoi Carijn, wat leuk dat je dat hier post! Ik heb wel EHBO maar ik zou mezelf niet aanraden LOL. Moet het een Nederlander zijn, anders weet ik misschien wel iemand.
 
Hoi Red dust,
Haha! Het maakt ons niet uit of het een Nederlander is of niet. Ik hoor het heel graag als je iemand kent!
 


OFX
Back
Top