voorstellen

Hy Lente,

go for it :cheer: :cheer: suc6 in de 2e ronde->zal voor je  :up:-en.

en natuurlijk  :hi: op het forum

groetjes Remko, Rinske , Noah en Abel

Yahoooo!!! Heb vandaag te horen gekregen dat ik door ben naar de laatste ronde!!! Dat wordt een sollicitatiegesprek in januari of februari.... en een gesprek met een psycholoog (ben je bang voor spinnen etc.)... Daarna krijg ik te horen of ik aangenomen ben of niet...
Ga nu feest vieren met een glas goede Australische wijn!!!!

Een very happy Lente

:congrats: geniet er lekker even van  :up: :drink: :drinking:.... :-D

Alvast fijne feestdagen en houd ons op de hoogte he...

Greetz,
Koen

Jeetje wat gaaf zeg! Welkom en hopelijk gaat het allemaal erg snel! Hopelijk ben je straks ook aangenomen!!

Hallo Lente,

Gefeliciteerd. Ben erg benieuwd hoe het je vergaat!

Wij hebben ons vandaag voorgesteld (Ellen en Wim). Ik ben een collega van je. Mijn voorkeur gaat uit naar SA omdat ,als alles naar wens gaat ,Ellen in Adelaide kan gaan werken.
In SA heeft men net enige tientallen UK collega's aangenomen.

Waar ga jij je sollicitatiegesprek voeren? Is dat in Londen?

groeten,

Wim

Hoi Wim,

Hé, geweldig voor jullie! Ik weet inderdaad dat er al enkele klassen met Engelse collega's gestart zijn voor SAPol. Er staat erg veel info over op de policeforum (de link heb ik al eerder hier neergezet). Ook alle verhalen van die collega's over de aanloop, en het leven op de academy enzo. Hoe ver is Ellen? Er is volgens mij pas een toelatingsexamen in Londen geweest.

Ik zal ook weer naar Londen moeten voor het gesprek (Australia House). Deze week hoor ik wanneer ik gepland ben. Wordt nu echt spannend...
Lente

Hoi Lente,

Welkom op het forum en succes met de volgende fase. Spannend dat je naar Londen moet voor het gesprek. Houd ons op de hoogte hoor! Ik vertrek 20 januari naar Perth, met visum, yes! Misschien ontmoeten we elkaar daar nog eens tijdens een meeting van xpdite. Of eeeh, voor te hard rijden???  :-o

Succes en groet, Marielle

Back