@Katja: Yep dat klopt, zou mijn derde paspoort worden inmiddels. Ik vind het ook heel gaaf vooral omdat ik eerst dacht dat het alleen om een visum ging, maar niet dus.
@Tekkel: Hahaha die gaan zeker mee, inclusief zelf gehaakte muts, sjaal en handschoenen. Ik zal een tweede set ijskrabbers alvast aanschaffen om voor jullie mee te nemen
.
@HardCore: Dankjewel voor het warme welkom! Ja dat heb ik zeker gemerkt, ook voor jou is het geen makkelijke rit geweest had ik gelezen. Je doet je naam in ieder geval eer aan en ik doe echt mijn petje af voor je!
Zelfvoorzienend leven hier kan wel, moet je alleen wel het geld hebben voor een hutje op de hei. Als ik hier al over kippen begin, staan de buren nog net niet met de hooivorken voor de deur. We hebben nu 150m2 (althans dat zeggen de vorige eigenaren) aan tuin, wat voor Nederlandse begrippen heel groot is. Maar helaas hebben we aan beide kanten verschrikkelijke buren waar vaak geen land mee te bezeilen is. Je woont hier zo dicht op mekaar dat je onmogelijk je tuin "groen" als in, gifvrij kunt houden.
Dat blog kennen we hier zeker! Daar hebben we één van onze brood recepten vandaan gehaald
. Wij zijn ook ontzettend benieuwd naar hoe het gaat lopen. Voornamelijk ook of we het gaan redden of dat we na een paar jaar zeggen, Nope! Niks voor ons.
@Katja: Wat een geweldige website!!!
Beetje heel erg druk maar krijg er meteen honger van!
Ga nu toch echt een Lastavaza topic aanmaken haha!