TessavdA

Member
Hallo mede forum genoten!👋

Wij zijn Tessa (28) en Benny (34). In 2017 hebben wij elkaar ontmoet in het mooie Australië, Surfers Paradise. Na anderhalf jaar samen rond gereisd te hebben, en ondertussen alweer twee jaar terug in NL te zijn, verlangen wij nog steeds naar dat mooie land Down Under.
Mijn beroep als haarstylist staat op de STSL en ben dan ook een beetje onze opties aan het onderzoeken. Ondertussen al met verscheidene emigratie bureaus contact opgenomen en die zijn in ieder geval al positief.
Onze beste opties zijn het 190 visa of het 491 visa. Wel heb ik begrepen dat alles nu stil ligt rondom de uitnodigingen vanuit de states en territories, hopelijk dat dit in juli weer in gang wordt gezet🤞. Aangezien de skills assesment ook wel wat tijd in beslag neemt kunnen we dit in ieder geval binnenkort wel al in gang zetten.

Ik hoor natuurlijk graag van mede haarstylisten, 190 visum aanvragers en 491 visum aanvragers hun ervaringen en tips!

Groetjes Tessa en Benny.🌞
 
Als je een beetje "doorknipt", kan je goed geld verdienen als kapster. En er is genoeg werk imho. #zegtdiegenediebijnaeensalonhadgekocht
 
Geen haar stylist ;) Wel heeft mijn vriendin destijds een 176 aangevraagd (voorloper van de 190)
Goed visum hoor, zoals je al weet gok ik: 2 jaar in de staat van sponsoring blijven. Daarna vrij om te gaan en staan waar je wilt. 2 jaar vliegen om, dus dat is het probleem niet. En wellicht kun je een 190 aanvragen voor je favoriete staat (welke is dat?)

Succes!
 
Geen haar stylist ;) Wel heeft mijn vriendin destijds een 176 aangevraagd (voorloper van de 190)
Goed visum hoor, zoals je al weet gok ik: 2 jaar in de staat van sponsoring blijven. Daarna vrij om te gaan en staan waar je wilt. 2 jaar vliegen om, dus dat is het probleem niet. En wellicht kun je een 190 aanvragen voor je favoriete staat (welke is dat?)

Succes!
2 jaren vliegen inderdaad voorbij.
Voorkeur staat hebben we niet, elke staat heeft heeft iets bijzonders. Het is even afwachten welke staten het beroep op hun lijst zetten, hopelijk in Juli wat meer duidelijkheid. Zoals ik het nu kan zien liggen de kansen het hoogst in Tasmanië, niet het meest aantrekkelijke weer maar het eiland is prachtig!

Dankjewel!
 


OFX
Back
Top