Vraag over specificaties telefoonrekeningen

Marielle

New Member
Hallo allemaal,

Wij zijn momenteel bezig met het verzamelen van alle bewijzen voor onze aanvraag van het Interdependent visum. Nu hebben wij ondermeer een behoorlijke stapel gespecificeerde telefoonrekeningen van de tijd dat we seperate waren en dit moment nog zijn.
Nu belt mijn partner vanuit Australie met een telefoonkaart, dus mijn nummer wordt niet vermeld op de specificatie, maar wel het nummer van de kaart waarmee ze belt (Daybreak). Ik bel vervolgens via Teledump, super goedkoop, maar ook hier geldt; op de specificatie van KPN staat alleen het 0900 nummer waar ik mee inbel, en dus niet het nummer van mijn partner.

Zou dit gewoon okay zijn qua bewijs, of moet ik via 1601 gaan bellen ofzo?  :?

Alvast bedankt, Marielle

Ik zat met hetzelfde 'probleem'. Voor mijn visum aanvraag heb ik de gespecificeerde telefoonrekeningen toch bijgevoegd en daarop het 0900 nr gehighlight en er een korte toelichting bijgedaan. Heb hier bij mijn aanvraag in Adelaide geen enkel probleem mee gehad. Maar misschien dat ze elders strenger zijn.

Margot

Hoi Marielle,

Ik denk gewoon zoals Margot doen, en je kan het ook mooi toelichten als je je interview hebt.
Ik denk dat het geen probleem wordt, vooral omdat jullie ook veel ander bewijs hebben.

:)

Simone

Bedankt allemaal. Ik ga het inderdaad highlighten op de specificaties en er een korte uitleg bijdoen. Ook wil ik er in mijn relationship statement nog naar verwijzen.

Groet, Marielle

Back