Marielle
New Member
Hallo allemaal,
Wij zijn momenteel bezig met het verzamelen van alle bewijzen voor onze aanvraag van het Interdependent visum. Nu hebben wij ondermeer een behoorlijke stapel gespecificeerde telefoonrekeningen van de tijd dat we seperate waren en dit moment nog zijn.
Nu belt mijn partner vanuit Australie met een telefoonkaart, dus mijn nummer wordt niet vermeld op de specificatie, maar wel het nummer van de kaart waarmee ze belt (Daybreak). Ik bel vervolgens via Teledump, super goedkoop, maar ook hier geldt; op de specificatie van KPN staat alleen het 0900 nummer waar ik mee inbel, en dus niet het nummer van mijn partner.
Zou dit gewoon okay zijn qua bewijs, of moet ik via 1601 gaan bellen ofzo? :?
Alvast bedankt, Marielle
Wij zijn momenteel bezig met het verzamelen van alle bewijzen voor onze aanvraag van het Interdependent visum. Nu hebben wij ondermeer een behoorlijke stapel gespecificeerde telefoonrekeningen van de tijd dat we seperate waren en dit moment nog zijn.
Nu belt mijn partner vanuit Australie met een telefoonkaart, dus mijn nummer wordt niet vermeld op de specificatie, maar wel het nummer van de kaart waarmee ze belt (Daybreak). Ik bel vervolgens via Teledump, super goedkoop, maar ook hier geldt; op de specificatie van KPN staat alleen het 0900 nummer waar ik mee inbel, en dus niet het nummer van mijn partner.
Zou dit gewoon okay zijn qua bewijs, of moet ik via 1601 gaan bellen ofzo? :?
Alvast bedankt, Marielle