Vraagje over thread over citizenship by descent

Jenniferdijk

New Member
Hi Lost,

Ik heb een vraagje. Meer dan een jaar geleden (okt 2023) heb ik mijn eerste reactie geplaatst in een thread. Deze thread ging over iemand die bezig was met het aanvragen van citizenship by descent. Nu kan ik deze thread nergens meer terugvinden. Bij Meldingen en laatst geplaatste reacties staat overal dat ik geen meldingen heb. Waarschijnlijk omdat het meer dan een jaar geleden is en het systeem niet zo ver terug gaat. Hoe kan ik nu het best de thread terugvinden? Ik heb al gezocht op verschillende zoektermen, maar krijg hem tot op heden nog niet gevonden.

Thanks!

Hoi @Jenniferdijk ,

Berichten gaan terug tot het begin van het forum (2004). Alleen als een bericht of draadje wordt verwijderd kan je die niet meer zien. Ik heb (denk ik) het draadje gevonden dat je bedoeld. De OP van het draadje had mij gevraagd om het (tijdelijk) te verwijderen vanwege juridische omstandigheden. Ik zal even kijken wat ik voor je kan doen. Was er een specifiek bericht of informatie in dat draadje waar je geinteresseerd in bent?

Last edited:
Hoi @Lost
Ah dat zal de reden dan zijn inderdaad! Bedankt voor je reactie. Ik zocht niet iets specifieks, maar wilde aan diegene vragen hoe het er nu voor staat. Aangezien ze destijds haar AU citizenship had verkregen, maar het de vraag was of ze hierdoor haar NLe ging verliezen.

Back