Michel en Marlies
New Member
Vraagje(s): als je alles in zo'n container gestouwd hebt en het wordt verscheept; waar blijven de goederen in Australie ( of blijven deze in NL totdat je een seintje geeft dat het over kan komen??) en hoe komt het dan aan bij je nieuwe huis? Ik neem aan dat menig van jullie (met kids) in een gemeubileerd huis/appartement is gaan zitten om vanuit daar te zoeken naar een geschikte woning. Is dit weer via realestate.com.au?
Is het slim om alles van hout, riet, en die schoenen dan, in een hoek van de container te houden? Ik begreep van kennissen die jaren geleden zijn geemigreeerd, dat ze wel eens bij verdacht hout dit apart nemen en dit gaan " roken" zodat alles wat er aan bacterien e.d. op zit, dood gaat.
Pak je zo'n container zelf in of weten jullie een goed bedrijf hiervoor? Wat zouden de kosten wel niet zijn van zo'n verhuisgrapje....
Wat doe je met witgoed en dergelijke? Zijn de stekkeraansluitingen anders down under? zullen we hier alvast werledstekkertjes aanschaffen?
we zijn benieuwd! ( had beter een nieuw topic kunnen starten geloof ik..)
Lost: Bericht afgesplitst van draadje.
Is het slim om alles van hout, riet, en die schoenen dan, in een hoek van de container te houden? Ik begreep van kennissen die jaren geleden zijn geemigreeerd, dat ze wel eens bij verdacht hout dit apart nemen en dit gaan " roken" zodat alles wat er aan bacterien e.d. op zit, dood gaat.
Pak je zo'n container zelf in of weten jullie een goed bedrijf hiervoor? Wat zouden de kosten wel niet zijn van zo'n verhuisgrapje....
Wat doe je met witgoed en dergelijke? Zijn de stekkeraansluitingen anders down under? zullen we hier alvast werledstekkertjes aanschaffen?
we zijn benieuwd! ( had beter een nieuw topic kunnen starten geloof ik..)
Lost: Bericht afgesplitst van draadje.