Vragenlijst voor mensen di in Australië wonen

Beste mensen,

iedereen die tot nu toe heeft gereageerd op mijn verzoek en de vragenlijst heeft ingevuld alvast heel erg bedankt. Jullie hebben me al enorm geholpen. Voor meer betrouwbare uitkomsten heb ik echter nog om en nabij 25 ingevulde vragenlijsten nodig. Dus wie wil me helpen met mijn onderzoek en een vragenlijst invullen??? Je kan een mailtje sturen naar titusbrand@hotmail.com dan stuur ik je een vragenlijst via de mail!

Alvast heel erg bedankt allemaal

Titus Brand

ps. ik ben van plan de resultaten van het onderzoek ergens online te publiceren zodat jullie kunnen zien waar jullie aan mee hebben gewerkt en de resultaten kunnen zien.
 
Geeft niet hoor Tommy, heb een dikke huid en kan veel hebben :)

Feit is wel dat Titus het op een normale nette manier vraagt. zoals ik al zei had het misschien met iets meer motivatie gekund om dit soort uit de hand gelopen verhalen te voorkomen, daarnaast is mijn opmerking misschien iets te recht door zee, bij deze excuus daarvoor als het zo overkwam, maar ik hoor de anderen er niet over, dus die hebben er schijnbaar minder last van.

Verder wil ik er even kwijt dat mijn Australië avontuur niet mislukt is zoals jij stelt, wij hebben onze reden om deze beslissing te nemen, geen werk hebben is er 1 van. Ik heb niks geen wroeging, frustratie (had ik wel overigens) of wat ook van dien aard.

Zoals Fae zo mooi zei "life doesn't take you where you want to be, it takes you where you need to be" en zo is het Tommy. Een andere mooi die ik kreeg per mail uit SA was "life has many facets, the one you have experienced is just one of them" en nu gaan we dus opzoek naar de volgende.

Dat ik toevallig de persoon ben die mijn / ons verhaal op Xpdite zet is misschien een uitzondering, ik kan je verklappen dat er meer mensen zijn die terug gaan / er over denken om terug te gaan.

Zoals ik al zei, ik ben waarschijnlijk een uitzondering en schaam me er ook niet voor, einde avontuur, tijd voor de volgende en die gaat er komen, dat kan ik je garanderen. Waar naartoe ? Geen idee, time will tell. Dat ik en mijn gezinnetje gelukkig worden staat bij mij bovenaan, dat dat niet in Australië gaat worden is op dit moment duidelijk en ik hoef in ieder geval later niet met wroeging en spijt achter de geraniums over na gaan denken over had ik maar.......

We hebben nog vele dromen en na een paar jaar werken en de "schade" even inhalen gaat de volgende in vervulling, de verste hebben we gehad, dat scheelt in ieder geval  :up:
Noordkaap per 4WD in zomer en winter staat nog op het lijstje, Himalaya gebergte, Iditarod kijken in Alaska, echt ik ga me niet vervelen. :wink:

En nu dus met z'n allen even Titus de zomer doorhelpen en invullen die lijsten en niet zeiken verder (anders krijg ik weer een gesprek)  :evil:

Groeten,
Johan
 
Zo is het maar net Johan! Mijn bewondering over hoe jullie het allemaal relativeren.

Kan je zeggen dat de Noordkaap een magische plaats is op deze aarde!!!! Wat een geweldige energie is daar aanwezig en een mooi eiland!! Ik ben er in de zomer geweest (op 23 juni 2007, net niet midzomernachtzon gezien), maar er in de winter naar toe lijkt me helemaal het einde. Zeker met de noorderlicht  :grin:

Moeten jullie zeker doen Johan  :up:
 
Beste mensen,

bedankt voor alle reacties. Ik ben nu begonnen met het analyseren van alle gegevens want ik heb er genoeg en de deadline wanneer ik mijn onderzoek in moet leveren komt snel dichterbij. Ik kan vanaf nu niks meer met ingevulde vragenlijsten dus u hoeft me ook niet meer te mailen. Als het onderzoek af is ga ik het proberen ergens online te zetten!

Iedereen heel erg bedankt,

groetjes Titus Band
 
Back
Top