Waar 4 weken verblijven aan de Gold Coast met 2 kids in Feb.

Markus

XPdite Sponsor
Hallo,

Daar wij ons huis nog steeds niet verkocht hebben :cry: zullen wij waarschijnlijk in Feb.2009 op en neer moeten om ons visum te valideren.
Wij willen gaan vestigen aan de GC en willen ons dan in Feb. gaan orienteren waar dat we dat willen gaan doen.

Plan is om ergens 3,5 week te bivakeren en daar van daan rond te kijken.
Zijn er mensen die ervaring hebben met vakantieparken die ook voor onze 2 kids (3 en 6 jaar) leuk zijn?

Mvg Jeannette en Markus
 
He Markus,

Wie weet is het wel verkocht en kan je toch voorgoed in feb. die kant op.

Gr. van Ingrid
 
Hey Markus, ik zou ivm de kinderen voor een cabin op een camping gaan.
Zwembad, speeltuintje altijd gemakkelijk.
Wil je wat sites van camping hebben geef maar een gil, dan zoek ik ze even op. Je
kunt ook per plaatsnaam op google zoeken.

Groetjes Jolanda  :up:
 
Heb niet echt een aanbeveling ook al heb ik er jaren gewoond maar wil je wel op het hart drukken om alleen naar caravanparken te gaan die iemand je kan aanbevelen want er zijn er ook paar van zeer dubieus allooi.
Februari is wel een goede tijd want de school vakanties zijn hier dan achter de rug dus er moet wel iets te vinden zijn zonder dat het de hoofdprijs hoeft te kosten.
 
http://www.kidsholidaysonline.com.au/goldcoast02.htm

misschien heb je hier wat aan

en mij lijkt deze zelf heel leuk

http://www.paradiseresort.com.au/facilities/ (voor zover ik kan zien vanaf 110 AUD per nacht voor 4 personen).

Een caravanpark zoals Jolanda zegt is ook heel leuk hoor. Wij hebben in oktober 2007 gevalideerd (en zijn in juni 2008
voor echies gegaan) en zijn alletwee die keren op een Big4 geweest in een cabin, dan heb je weer iets meer vrijheid
(lees: eigen keukentje, koelkast, aparte slaapgedeelten) dan in een motelkamer. Aan de andere kant, heb je bij zo'n
resort meer faciliteiten voor kids, want je gaat ook niet alle dagen naar een pretpark. Of je doet gewoon lekker een
combi, heb je van alletwee het leuke.

Veel plezier met uitzoeken.

groetjes Miran
 
Dank voor jullie reakties. Ik ga eens even rondneuzen.

En Ingrid, we houden hoop dat we ons huis kwijt zijn tegen 1 Feb.!!!

Groetjes Jeannette
 
[quote author=Eastland link=topic=9402.msg130210#msg130210 date=1231496674]
Big4 zijn prima parken. Nette bungalows.  :up:

Van de drie aangeboden parken aan de gold coast is die in Ashmore denk ik wel het meest centraal (als je veel aan de Gold Coast wilt zijn)

Ik woon ook aan de Gold Coast. Nu nog in Varsity Lakes (Robina), maar over 2 weken wordt ons nieuwe (koop)huis opgeleverd en verkassen we daar naar toe. Dat is in Burleigh Waters (naast Miami).

Als jullie er zijn en een keer gezelschap willen, moet je maar ff private message sturen  :wink:
[/quote]


Wauw ,spannend hoor een nieuw huis :up: het bevalt jullie dus prima aan de Gold coast?
Ons lijkt de Currumbin area ook geweldig ,zijn nog properties met wat ruimte en niet te ver van de beach.

Het park in Ashmore leek ons ook het leukst ,ook om van daar uit ons te orienteren waar we graag zouden willen wonen.
Ons huis in NL moet eerst nog verkocht. :|
Maar nog 20 dagen en we komen die kant eerst uit om ons visum te valideren.

Stuur jullie TZT een pm. :up:

Groeten Markus
 
Hi

Ik heb geen idee of je enig idee had hoeveel je per nacht wil besteden maar zag dat iemand opperde rond $110. per nacht.  Als je dat van plan bent om te betalen dan zou ik naar Couran Cove kijken.  www.courancove.com.au Maar boek een naturecabin via www.stayz.com.au  Een cottonwood huisje is perfect met 2 kinderen voor $ 800. per week maar dat kan je altijd nog met de owners bepraten.  Ze hebben daar echt van alles te doen.  Het is een eiland zonder autos in de bush met alles erop en eraan.  Als je meer dan drie nachten blijf is na de eerste aanbetaling van de ferry alle overige tochten gratis.  Voor onze familie is dit DE plaats.

Sidonia
 
Back
Top