Waarheen?

Catkin

XPdite Sponsor
De knoop is zo goed als doorgehakt en begin november ga ik beginnen met mijn visum aanvraag. Nu vroeg ik me af of je van te voren moet weten waar in australie je gaat wonen? Ik wil namelijk gewoon  wat reizen en als het me bevalt en ik kan werk krijgen dan blijf ik op die plaats (zo deed ik het ook toen ik aan het reizen was)... Meer mensen die het zo gedaan hebben, of wist iedereen al precies waar hij/ zij heen wilde??? Mijn voorkeuren gaan trouwens uit naar zuid of west australie. Maar goed ik wil eigenlijk alle opties openlaten als dat mogelijk is.
 
Nee hoor. Dat hoef je niet van te voren aan te geven. Dan zeg je gewoon: unknown!

Maar ligt natuurlijk wel aan je soort visum....................dit geldt in ieder geval voor skilled independent 136.

Henriette
 
No worries dan.. Zodra het visum binnen in lekker reizen en vestigen waar het het beste voelt... En dat moet natuurlijk WA zijn, in het bijzonder Perth ;-)
Perthpete
 
Mn visum zal nog wel even duren. Ik wil begin november beginnen met mijn visum aanvraag en hoop dan toch wel een jaar later weg te kunnen... Als ik naar WA ga, zal het vast wel rond Perth worden. Tot nu toe blijven Perth en adelaide (en omgeving natuurlijk) het meest in mn gedachten, maar goed wie weet waar het schip uiteindelijk strand. Bedankt voor de antwoorden weer!
 
Back
Top