Waarom Perth?

Laren heeft zelfs een bordeel met een golfbaan!!  :p

http://www.telegraaf.nl/binnenland/67456551/Bordeel_met_golfbaan.html?p=8,1

Heeft me overigens niet overtuigd om daar een stulpje te kopen..  :grin:

on topic: Perth is een fijne stad met mooie stranden, rest van W.A. trekt me niet .. daarom ook niet gekozen voor Perth. Maar ik kan me voortstellen dat anderen juist wel voor Perth (en W.A.) gaan: genoeg werk, fijn klimaat en als je geld hebt is het goed investeren daar.
 
Lang leven de komkommertijd. Dit soort zaken komen momenteel ook op het journaal voorbij, kan je een beetje nagaan.

Hoe veel groter is de werkgelegenheid in Perth tov bv Sydney? ik snap dat het moeilijk zo te zeggen is, maar als je bv naar de IT / management kijkt zijn de kansen in Sydney dan klein?
 
Waarom Perth. Na 4 keer in Australie te zijn geweest voor telkens 5 maanden, voelde Perth elke keer als thuis komen. Wij vinden het een geweldige stad om te wonen. Al zijn er in Australie nog wel andere steden waar we het ook erg leuk zouden vinden om te leven, maar voorlopig blijven we hier, hebben het veels te veel naar onze zin.
Ik denk dat dit ook een gevoelskwestie is , zo zie je hier maar zoveel mensen zoveel meningen.
Ben benieuwd waar je uiteindelijk beland.

Groetjes Erna
 
Hoe zit het nu zo'n 2 jaar later? (laatste post was van 2007)

Iemand op andere idee¨¨en gekomen?

Iemand teleurgesteld geweest?

Hoop dit jaar nog naar WA te vertrekken..
 
Maar jij bent dan ook verplicht om de rest van je bestuurdersleven in Perth te moeten blijven wonen. HumptyDooPete past nl. niet op een licenseplate  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Nee hoor ... ik kan gewoon naar Sydney rijden (en hypothetisch gesproken) daar gaan wonen. En dan toch altijd een stukje Perth bij me hebben ...  :p :p :lol: :lol:
 
Ik ga wellicht niet meer naar perth, maar naar melbourne. Maar dat is ontstaan doordat ik misschien op een state sponsorship ga vertrekken en deze voor de staat victoria is... Dus ja andere gedachten, maar dat ligt niet aan de stad perth.  Daar ga ik vast wel eens een weekje/ weekendje heen.
 
Mocht ik een state sponsorship kunnen krijgen zal ikd e eerste 2 jaar wel terug moeten...
 
Dan kom je toch gewoon over 2 jaar! Perth blijft hier nog wel even wachten op je!
 
Back
Top