Wachten...

franel-go-oz

New Member
Beste mensen,

We hebben vorige week bericht gekregen dat onze Skilled Independent visa applicatie is aangekomen, met alle papierwerk. Enige wat we nog moeten doen zijn de medicals. Maw het grote wachten is begonnen... :|

Wat zijn jullie ervaringen mbt de tijd die zit tussen insturen van je applicatie en uitsluitsel, hoe lang moeten we ongeveer geduld hebben...? :fishing:

Thanks,
Francois & Elsa
 
Hi!

We hebben de application online ingevuld op 25 januari, op 29 januari was de ontvangstbevestiging (via de pakketdienst) van het papierwerk. Op 28 februari het acknowledgement ontvangen en op 16 april hebben we de Grant Letter ontvangen!

Op voorhand, zonder dat we het verzoek daartoe van DIAC ontvangen hadden, hebben we op 14 februari onze Medicals gedaan en laten opsturen, en begin maart onze VOG opgestuurd.

Het kan dus ook snel gaan....  :up:

Succes met wachten!

Aussiegirl
 
De mijne is 27 nov 2006 via aangetekende post (+ handtekening retour) ontvangen in Adelaide en 16 januari 2007 heb ik de acknowledgement ontvangen. Tot nu toe heb ik nog niets gehoord maar ik verwacht in juni een CO toegewezen te krijgen.

Misschien kan je beter even austimelines neuzen voor een betere indruk; dit is de mijne, deze is van catkin (ook 27 nov ontvangen) en deze is van Hans (die heeft net zijn visum rond).

[edit]typo 27dec --> 27nov ;)[/edit]
 
[quote author=4np link=topic=7054.msg89777#msg89777 date=1179132005]

Misschien kan je beter even austimelines neuzen voor een betere indruk; dit is de mijne, deze is van catkin (ook 27 dec ontvangen) en deze is van Hans (die heeft net zijn visum rond).
[/quote]

ehm, 27 november he :grin:, anders ga ik een maand achteruit :-(.

Reken op een wachttijd van 8 a 9 maanden. Dan zul je ongeveer goed zitten (kan iets langer of iets korter zijn).
 
wij hebben onze medicals ergens in maart opgestuurd en VOGs, laatste referenties ed netjesin april. Nog steeds geen enkel woord van bevestiging van ontvangst. Moeten wij ons nu zorgen gaan maken......??? :shock:
 
Nouja, bij mij had ik het 21 november ingezonden. Volgens de handtekening retour was het 27 nov aangekomen en 16 jan kreeg ik een acknowledgement. Ik denk dat je je niet echt zorgen hoeft te maken; het duurt gewoon vrij lang.
 
Back
Top