Wannabe stelt zich voor

afterbang

XPdite Sponsor
Hoi,

Na 3 vakanties naar QLD, NT/WA en WA, zijn we toch weer serieuzer aan het kijken wat de mogelijkheden zijn (en of we het leuk zouden vinden) om naar Australia te verhuizen. WA (Perth and surroundings) heeft voorlopig de voorkeur. Waarschijnlijk gaan we begin 2010 nog een keer naar WA om er met een serieuze (niet vakantie blik) naar te kijken.

Ik heb al wat meegelezen met de verschillende draadjes maar vond dat het tijd werd om me maar eens aan te melden.

Spreek jullie later!

Michel
 
Welkom op het forum.
Wij gaan naar het mooie en altijd enerverende Sydney. Blue mountains om de hoek, de mooiste stranden van de wereld, schitterende natuurlijk haven, prettig klimaat met gedurende het hele jaar regen en meer van dat. Maarrruuuhhhhuuu Perth lijkt me ook een erg mooie stad.
 
Thanks Alie,

@ Loeckie, Sydney is voor ons een onbekende.
Maar Perth en omgeving beviel ons goed.
Ons lijkt de stad groot genoeg om alles te hebben wat een mens nodig kan hebben en niet te groot om je er 'lost' te voelen. (en in een suburb te kunnen wonen en dan toch nog niet te ver van het centrum)

Ik zal vooral meelezen en als het echt serieus wordt wel wat vragen afvuren. Maar gelukkig zijn de meeste vragen al gesteld dus met wat zoeken in het forum lukt het tot nu toe best!
 
Welkom op het forum en veel succes en plezier met lezen!

Groetjes,

Sacha (gaat ook naar Perth :smile:)
 
welkom!!!!!!!!!

Hier kom je ook veel informatie tegen die je helpt voor te bereiden, dus veel plezier met de voorpret!!!! :up:

lizzy

(wij gaan voor Sydney)
 
Thanks voor de gastvrijheid.

@ Sacha, Ik hou jullie even in de gaten. Je gaat naar ons idee de juiste kant op en ook nog ongeveer dezelfde leeftijd als wij. Dus dat is een goede testcase ;)

Jullie hebben wel kinderen geloof ik hé (de website van je lijkt het niet te doen  :-( )
Dat maakt het allemaal nog complexer maar het is wel een tof land voor kinderen denk ik zelf.

Enig idee waar je in Pert (of omgeving) wil landen. (en dan bedoel ik niet het vliegveld)

Groet,

Michel en Natas
 
Hoi Michel en Natas,

Heb gelijk even mijn vriendelijke systeembeheerder gebeld dat onze site inderdaad plat ligt :x Schande!

We hebben inderdaad kinderen, 2 meiden van 5 en 2. Dat maakt het niet echt veel complexer, maar je bent daardoor wel in mijn ogen iets minder flexibel. Het is voor kinderen een grote stap die ze natuurlijk niet bewust nemen en we willen dus ook straks weer wat stabielileit aan ze kunnen geven en dus niet telkens weer moeten verhuizen (tenzij het niet anders kan natuurlijk).

We willen NOR gaan wonen (North of the River), dus de regio Joondalup of Wanneroo. Veel nieuwbouw en ook een reputatie met veel Pommies :smile: maar op een goede afstand van het CBD en ook nog lekker sicht bij het strand en Yanchep NP. Maar voorlopig zal ik al een zeer gelukkig mens zijn wanneer ik inderdaad op het vliegveld sta, zal de grond gaan kussen na het lange wachten!

Waarschijnlijk is vanavond de site weer gewoon bereikbaar, dus kan je nog even rustig lezen!

Veel plezier,

Sacha
 
welkom op het forum,
WA is prachtig. we zijn er net en waren van te voren nooit geweest.....
trouwens jullie website mag er ook wezen , prachtige foto's !

suc-6

groetjes
Monja & Arno
 
Onze site doet het weer en ga vanavond die van jullie eens rustig doorbladeren  :smile:
 
www.landdownunder.nl  (en hij doet het nu weer, IT-er in huis Sacha? ;) )
Ben zelf ook IT-er dus ik weet hoe het werkt. Kun je even... ?

Hi Monja & Arno, heb jullie site ook al bekeken en daarna die van Ed & Anoek.
Handig om zo een beetje real life info te krijgen.

Gr. Michel
 
Ooit... lang, lang geleden (toen we nog brieven schreven) had ik zelf ook een baan in de IT en kon ik alles zelf wel oplossen. Nu ben ik zo'n onnozele gebruiker geworden die dan een nood smsje stuurt: Het doet het niet....En dan lost hij alles op :roll: Wat heb ik toch een fijne man :up:
 
Back
Top