Wanneer form 80???

Frank100

New Member
Kan iemand mij vertellen op welk moment je form 80 moet indienen. Gelijk met je gehele aanvraag of vraagt DIMA erom tijdens de behandeling van je visum aanvraag.

In de "nieuwe" (schrik niet) checklist (zie: http://www.immi.gov.au/skilled/checklists/137.pdf) wordt namelijk onderscheid gemaakt tussen form 80 en Character (VOG?). Ik heb altijd begrepen dat je die VOG op hun verzoek moet sturen, maar form 80 is me niet helemaal duidelijk.

Wie o wie kan mijn helpen

Frank (die zijn visum aanvraag bijn aop de bus kan doen!!!! :-D :up:)
 
Volgens de checklist moet je Form 80 direct meesturen. Maar ik lees ook verhalen dat deze pas wordt opgestuurd samen met PCC en Medicals. Het zal dus waarschijnlijk niet zoveel uitmaken.

Maar het is geen moeilijk ding om in te vullen, dus gewoon meesturen is mijn advies.

:up:
 
Wat is het toch een genot dit forum :up: :up:. Echt het is zo'n steun in de rug als je het zelf doet zonder agent!!!!

Wederom bedankt voor jullie info....stuur het gewoon mee.

Gr Frank
 
Ik geef je helemaal gelijk Frank.
Deze forum is echt super :up: :up: :up: :up: :up:
Je kan de visa aanvraag best zonder agent gaan doen. Zo leer je ook meer van de austalische wetgeving.
En bovendien bespaar je het geld wat je anders aan de agent kwijt bent.
Dit geld kun je dan goed gebruiken voor je migratie naar down under
Dank hiervoor mensen  :clap: :clap: :clap:

Jan
 
Wij hebben het meteen meegestuurd met de aanvraag.
Maar als je dit niet doet krijg je volgens mij vanzelf het verzoek het in te dienen.
Groetjes Maike
 
Back
Top