Wanneer wat......?

Sabien

New Member
Hoi,

zat net de MODL te bekijken of er nog veranderingen waren, tevens laatste formulieren downloaden, raak ik in paniek......!

dacht dat je voor een skilled independent nodig had:
- aanvraagformulier 47 sk
- zelf aanvragen op gemeentehuis VOG
- medicals, formulieren worden geleverd door je paneldoctor

Zie ik ineens staan:
- form 80 character
- form 47 A en P

Hellup! wat is dit? Of is dit alleen maar als er meer mensen in je aanvraag staan.......Moet je deze formulieren meesturen met je visum aanvraag? Wie kan mij helpen........?

Gr. Sab
 
Goede vraag, ben ook wel benieuwd.

<off-topic>
Gaat het verder goed met de voorbereiding op je skills assessment?
</off-topic>
 
Hoi,

Heb ook even geneusd op internet, http://www.immi.gov.au/migration/skilled/prepare_appln/subclass_tables/sc_136.htm.

Hier wordt gesproken over form 47SK en form 80. Het nut van form 80 begrijp ik niet, je weet uiteindelijk nog niet wanneer en waar je naartoe gaat!

Verder toch geen reden voor paniek?

Groet, A
 
Wij hebben ook form 80 ingevuld, we hadden een immigratie agent via mijn vader ingeschakeld vanuit Brisbane. Die had voor de zekerheid onze formulieren nagekeken op fouten enzo. Van hem moesten we ook form 80 invullen. :?  We hebben hier nog gezocht of er al iemand ervaring mee had.  Helaas niet dus... Hebben het toch maar ingevuld maar vonden het ook een zinloos formulier. Mijn vermoeden is dat ze er om kunnen vragen tegelijk met de VOG en de medicals? Maar goed better safe than sorry!  :up:

Groetjes Lin
 
Hoi Lin,

hoezo ingewikkeld.......denk dat ik het tzt maar gewoon meestuur met mijn aanvraag, net zoals je zegt...beter te veel dan te weinig :|

wil gewoon zoooooo graag ZSM vertrekken dat ik bang ben dingen te vergeten die alsnog vertragend werken.

Wellicht dat nog meer hier mee te maken hebben gehad?

Gr. Sab
 
Ja meid ik weet het...  :?

Dat was precies de reden dat we het toch maar mee stuurden ondanks er nu nog niet om gevraagd werd.

Gr. Lin
 
Back
Top