Wanted down under begint weer op BBC1

skippie

XPdite Sponsor
Iemand vorig jaar ( lang geleden ) Wanted Down Under gezien op BBC1? Is leuk!!!!
Ik las net in de gids dat het vandaag weer begint, opschieten dus, want het is zometeen al om 11.00. Elke werkdag.
Voor degene die het niet kent: Engelsen die denken om te emigreren naar Australie, wordt een soort proef-emigratie aangeboden.Ze gaan voor een paar weken kijken hoe het is de regio waar hun interesse ligt, ze kijken of ze een huis kunnen vinden in hun prijsklasse ( en smaak ), ze krijgen een paar jobs aangeboden en kiezen daar 1 uit en lopen een dag of wat mee om te ervaren of het net zoals is zoals ze hopen, ze kijken wat er aan vrijetijdsbesteding te doen is in die regio etc etc.Erg leuk om te volgen en best wel informatief voor iedereen die nog niet in Oz zit.staat....ligt...hangt... :smile:
Nu hoop ik dat het geen herhalingen zijn en dat het een beetje up-to-date is want heb je een beter idee van hoe het staat met b.v huizenprijzen en werkgelegenheid.

Veel kijkplezier! Groetjes Ingrid :cool:

En nu ga ik als nun zotte het forum doorlezen want ik heb heel wat gemist in 1,5 week denk ik ( heb het gemist! )
 
Hé Skippie,

Goede tip! Die van vandaag gaat niet lukken maar ik zal vanavond de HDD instellen dat ie ze elke dag opsnort.
Ik denk dat een nieuwe reeks maar een keer per week zou zijn, dus ik denk dat dit herhalingen zijn. Dan komt er weer zo'n tekst in beeld dat genoemde bedragen en rentepercentages actueel waren in 2007...
Maar toch leuk om te kijken!

Gelukkig nieuwjaar ook en succes met bijlezen!
 
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!!!!!!!!!!!!!! ^_^
Ik vond dat programma zoo super vet. Ben blij dat het eindelijk weer terug is.
Als ik straks thuis kom stel ik meteen in dat het elke werkdag opgenomen wordt.
 
Leuk!
Heb 'm vandaag gemist, maar zal zeker de andere gaan zien.
Idd maar hopen dat het geen herhalingen zijn, enne.....mijmogen ze best bellen!!! :grin:
Ik wil best een paar jaartjes proberen :evil:

:freezing: Marie
 
Als het nieuwe afleveringen zijn is dat goed nieuws :rolleyes:

Heeft iemand al gekeken??

:smile:
Marika
 
Ik heb die van vanochtend opgenomen, dus ga hem vanavond zeker bekijken!!
Vandaag is er een gezin/persoon die een week gaat proberen in Darwin.. Zoooo gaaf. Ben blij dat ik deze opgenomen heb.
Als ik ergens aan kan zien of het een herhaling is of niet, laat ik het weten.
 
De gazet van Antwerpen schrijft:
realityreeks waarin Britse gezinnen van het leven in Australië proeven. (nieuwe afleveringen)

En bij de BBC kun je zien waar we met zijn allen heen gaan deze week
wink.gif

http://www.bbc.co.uk/programmes/b006s5v8/episodes/upcoming
 
Als het nieuwe afleveringen zijn is dat goed nieuws :rolleyes:

Heeft iemand al gekeken??

:smile:
Marika
Ja het zijn nieuwe afleveringen.Ze hadden een huizenprijzen genoemd en daarbij stond "summer 2009"
Voor ons meteen leuk dat het om een gezin ging die naar Brissie ging.
Ik hoop dat ze na deze afleveringen ook terug gaan kijken en de mensen weer interviewen die er daadwerkelijk zijn gaan wonen, dat was pas echt gaaf om te zien!
 
Kan niet wachten tot ik thuis ben en de aflevering van vandaag kan bekijken!!!
 
Heb de aflevering van vandaag ook gezien, en dat was idd een nieuwe.
Wat een contrast, zit je eerst met je bakkie naar in de zon flanerende mensen te loeren om daarna met gevaar voor eigen leven als een eskimo op de fiets te klimmen :-( :freezing:
 
Heb de aflevering van vandaag ook gezien, en dat was idd een nieuwe.
Wat een contrast, zit je eerst met je bakkie naar in de zon flanerende mensen te loeren om daarna met gevaar voor eigen leven als een eskimo op de fiets te klimmen :-( :freezing:

So hee, das lef hebben, op de fiets met dit weer! :fiets:

Ik vindt het leuk om in het begin van de afleveringen al te voorspellen of iemand gaat of niet, en gister had ik het meteen goed: die gaan niet. Ach hebben ze mooi een gratis vakantie gekregen ^-^
Dat kun je hier op het forum ook trouwens doen, soms heb je ook snel in de gaten of iemand echt wil gaan of alleen maar er aan denkt, en als ze dan merken hoeveel moeite je ervoor moet doen, haken ze af... maar das beetje erg :eek:fftopic:
 
Ik heb al weer 2 afleveringen zitten genieten van de plaatjes uit Australië. Ik kan niet wachten tot we het zelf weer mogen gaan proberen (liefst gelijk blijven). Ik vind dat ze zo'n show ook vanuit Nederland moeten gaan doen, ik geef ons alvast op. ;)
 
Wij kijken elke avond. Ik word wel een beetje moe van die formulezinnetjes ("That sounds very inviting. But what about the third option?"). Verder heb ik ontdekt dat je alleen mee mag doen als je zieke mensen achterlaat, het oneens bent met je partner en minstens 100 kilo weegt...
Maar vanavond kijken we weer!

[edit] O ja en als ik toch aan het zeuren ben (zolang ik nog Nederlander ben moet ik het er maar van nemen): ik heb nog een patroon ontdekt. Als het gezin een budget heeft van twee ton, dan vinden ze het derde huis heel mooi, omdat dat vijf ton kost! Waar gaat dat over? En waarom denken mensen dat je in Australië je droomhuis kunt kopen? Kun je dat in de UK? Nou ja, er valt toch genoeg te genieten aan het programma.
Hè, lekker was dat, bedankt hoor.
 
wel bloementje je neemt me de woorden uit de mond! :lol:

Ik was ook van plan hier iets over te posten. In het begin keek ik het programma steeds uit, maar de laatste tijd spoel ik veel door.

En waarom gaan ze nooit naar Melbourne????? Wil daar ook wel eens wat huizen zien...
 
Ha,

Weten jullie of hier een soort van uitzendinggemist.nl van is? Ik had er eentje gevonden, maar die kan je alleen bekijken vanuit de UK..
 
Verder heb ik ontdekt dat je alleen mee mag doen als je zieke mensen achterlaat, het oneens bent met je partner en minstens 100 kilo weegt...
[edit] O ja en als ik toch aan het zeuren ben (zolang ik nog Nederlander ben moet ik het er maar van nemen): ik heb nog een patroon ontdekt. Als het gezin een budget heeft van twee ton, dan vinden ze het derde huis heel mooi, omdat dat vijf ton kost! Waar gaat dat over? En waarom denken mensen dat je in Australië je droomhuis kunt kopen? Kun je dat in de UK? Nou ja, er valt toch genoeg te genieten aan het programma.
Hè, lekker was dat, bedankt hoor.

Gna gna lache he! Das een beetje precies zoals ze het doen bij "ik vertrek" Daar nemen ze ook altijd van die vreemde gevallen, want dat is het leukst voor de kijkcijfers he. Van die mensen die zich niet voorbereid hebben of die denken dat er daar gouden bergen zijn... :roll:
Maar ik blijf het erg leuk vinden om naar te kijken en soms heel soms, steek je er nog iets van op ook. :smile:
 
Ha,

Weten jullie of hier een soort van uitzendinggemist.nl van is? Ik had er eentje gevonden, maar die kan je alleen bekijken vanuit de UK..

Het wordt niet uitgezonden op NL, dus kan je het ook niet vinden op uitzendinggemist.nl
 
Back
Top