Wanted down under begint weer op BBC1

Je hebt in Engeland de BBC- iplayer (die zul je wel bedoelen), die is inderdaad alleen vanuit Engeland te gebruiken. Dat komt omdat alle BBC programma's reclamevrij zijn en worden betaald met kijk- en luistergeld. En dat betalen buitenlanders niet, dus mogen ze ook niet kijken (op tv wordt via de kabelmaatschappij vast wel iets geregeld met vergoedingen).
Wat een mogelijkheid is, is kijken via een proxyserver. Dan benader je een server in Engeland, en daarmee ga je naar de iplayer. Die weet dan dus niet dat jij niet in Engeland zit. Is wel langzaam, of je moet ervoor betalen.
Het is even klieren, maar als je graag genoeg wilt...
Zie hier meer info:
http://www.toytowngermany.com/lofi/index.php/t73412.html
Of zoek in Google op 'proxy iplayer'. Veel Engelsen in het buitenland willen namelijk hetzelfde!
 
Gna gna lache he! Das een beetje precies zoals ze het doen bij "ik vertrek" Daar nemen ze ook altijd van die vreemde gevallen, want dat is het leukst voor de kijkcijfers he. Van die mensen die zich niet voorbereid hebben of die denken dat er daar gouden bergen zijn... :roll:
Maar ik blijf het erg leuk vinden om naar te kijken en soms heel soms, steek je er nog iets van op ook. :smile:
[/quote]


Dat is ook precies waar de mensen bij "ik vertrek" op uit worden gekozen.
Familie van ons die nu al zo'n 5 jaar in Oz zijn, zijn toendertijd ook benaderd door het programma, maar kwamen niet in aanmerking omdat ze te goed georganiseerd waren?! :?
 
Familie van ons die nu al zo'n 5 jaar in Oz zijn, zijn toendertijd ook benaderd door het programma, maar kwamen niet in aanmerking omdat ze te goed georganiseerd waren?!
huh.gif

Van het ik-vertrek-formulier:
Hebben jullie spaargeld? Spreken jullie de taal? Zijn jullie voorbereid? Hebben jullie verstand van het beroep dat je in het land van bestemming wilt uitoefenen?*

*Indien u een of meer van deze vragen met 'ja' hebt beantwoord komt u helaas niet in aanmerking voor deelname.
 
Dat meen je niet?! Oh wat erug! Sjonge jonge, ik weet dat ze het liefst "domme" lui zien in het programma, maar dat het zo erg was, dat wist ik niet.
Wat een rare maatschappij he, dat we liever mislukkingen zien dan dat het met iemand gewoon goed gaat... :mellow:
 
Wat een rare maatschappij he, dat we liever mislukkingen zien dan dat het met iemand gewoon goed gaat...
mellow.gif

Hadden we in een ander draadje ook al eens met zijn allen geconstateerd (van Gwen). Dan kun je kijken en bij jezelf denken: zie je wel, emigreren wordt allemaal niks en dan kun je lekker in je eigen routine blijven zitten met het idee dat dat het beste is.
Maar wij weten beter!

Sorry Skip!
 
Vanaf maandag 1 februari is er weer 'revisited', dus kijken waar gezinnen die meegedaan hebben aan Wanted Down Under uiteindelijk beland zijn. Ook leuk!
 
thanks voor de tip!

ik heb het opgegeven om naar wanted down under te kijken. Ik neem het nog wel op, maar geraak meestal niet verder dan het eerste kwartier.

Mensen hebben een budget van bvb 220.000 pond en dan laten ze allemaal huizen zien die veel te duur zijn voor die mensen, logisch dat ze het maar niks vinden, pffffffffffffff...
 
thanks voor de tip!

ik heb het opgegeven om naar wanted down under te kijken. Ik neem het nog wel op, maar geraak meestal niet verder dan het eerste kwartier.

Mensen hebben een budget van bvb 220.000 pond en dan laten ze allemaal huizen zien die veel te duur zijn voor die mensen, logisch dat ze het maar niks vinden, pffffffffffffff...

Hah ik heb echt precies hetzelfde!!
Maar ben erg benieuwd naar de revisited afleveringen!! Kan er nog 5 zien dan ;)
 
Vanaf maandag 1 februari is er weer 'revisited', dus kijken waar gezinnen die meegedaan hebben aan Wanted Down Under uiteindelijk beland zijn. Ook leuk!

Oh die vindt ik nog leuker, de revisited's! Komt die op dezelfde tijd Laurens?
 
Morgen 11 uur weer voor de buis!
Ze gaan maandag gelukkig eerst naar Perth, dan kan ik het tenminste ook eens zien... :lol:
 
Is dat de revisited van de afleveringen van dit seizoen (aka afgelopen 3 weken) of de revisited van vorig seizoen?
 
Oei, dat weet ik ook allemaal niet... ik hoop wel van mensen die ik gezien heb, maar ik denk niet van de mensen die de voorbije weken zijn geweest. Dat is te kort geleden opgenomen.
Het komt op dezelfde tijd, 11:00! Sorry betje late reactie, dat is over ruim een uur al. Maar als de video/HD toch al ingesteld stond gaat het goed.

Heh heh, die Gwen, die is bijna weg! Ben benieuwd naar je posts van de Andere Kant (niet verwarren met Char en Ogylvie, ik bedoel van de aardbol).
 
Heb ff de tellie aan gezet, ben n.l altijd vrij op maandag ( heerlijk!! )
maar ik moet zeggen dat ik de mensjes niet meteen herken. Dus ik denk dat het geen revisted is van de mensen die we de afgelopen weken hebben gezien, maar van de afleveringen daarvoor.
Dat zou ook misschien te kort dag zijn, omdat het van zomer 2009 was... en we all know what time it takes to get there, don't we!
 
Ik ben benieuwd!
Heb het uiteraard weer opgenomen, dus zal zo eens gaan kijken.

En inderdaad Bloemetjes, bijna!! Ik blijf zeker het forum lezen aan de andere kant
wink.gif
 
Zit thuis met een gebroken enkel...tijd zat om te kijken dus!
smiley.gif


Maar het zijn gezinnen van 2005 waar ze op terugblikken!

Maar zeer leuk om te kijken of ze nou echt zijn gegaan of dat het een weekje vakantie was voor ze.

Gr,

Steven
 
Vond het een beetje jammer dat er zoveel tijd werd besteed aan terugblikken hoe die aflevering van hun was. Ik was meer benieuwd naar hoe de verhuizing en alles was gegaan..
 
Helemaal mee eens....40 min. terugblikken en 20 min. over het nieuwe leven down under!
Maar beter iets dan niets....erg leuk programma!
 
Wij vonden het ook spijtig dat bijna de hele aflevering een heruitzending was en zo weinig over hun nieuwe leven.

Vond dit gezin alvast veel "normaler" dan die uit de nieuwe reeks, waarvan één van de twee absoluut niet wil gaan en/of ze iemand ernstig ziek of een kind achterlaten ...

Ik ga ze alvast weer allemaal bekijken...
 
Back
Top