Wanted Down Under

Ik ken het programma, maar dacht dat het gestopt was op dit moment.
Kan ook niet echt vinden dat het weer begonnen is.


Wie weet meer? :smile:
 
Klopt, ik heb de BBC 2 jaar geleden ofzo hier eens over gemaild. Het heeft gewoon te maken met kijk en luistergeld. Internationaal wordt dat niet betaald, dus maken ze het ook niet beschikbaar. Vervelend (want ze hebben best wel vaak leuke programma's), maar wel te begrijpen.
 
Heeft iemand deze serie? Ik wil het graag op tv zien, maar ik kan alleen episodes 1-5 van seizoen 5 vinden.
Ik vind het een ERG interessante serie, en denk dat vrijwel elke emigrant het aanspreekt.

edit: Wel veel herhaling en typische gezinnen :D

edit: Ah kan ze nu allemaal kijken...kewl!
 
Hoi, lees net over deze serie en zou ze ook graag willen die. Wie weet hoe ik hier aan kan komen?

Groetjes Petra
 
Dikke vingers zeker?
grin.gif
grin.gif

Op de site van BBC kun je het terug zien..
 
Vanaf de BBC site kun je ze wel downloaden ;)

Alleen de afleveringen die je via de iplayer kan kijken (laatste 5). Zal ff kijken of ik iets kan regelen.
 
... Dikke vingers en twee linkerhanden ;)

heb gister gekeken en zal zeker de laatste 5 via iplayer kijken maar wordt er wel hebberig van en zou ze allemaal wel willen zien!! Als iemand weet hoe zou top zijn 
 
hoe dan, hoe dan.... (puntje van m'n stoel...) Er is toen ook zo'n house hunt serie geweest op de BBC, wie weet nog hoe die heette??
 
hoe dan, hoe dan.... (puntje van m'n stoel...) Er is toen ook zo'n house hunt serie geweest op de BBC, wie weet nog hoe die heette??

Dat laatste was Phil downunder

Groetjes
Yvonne
 
Back
Top