Wanted Down Under

Ik weet niet hoe betrouwbaar het is (misschien even googlen?), maar hier is ie dan;
http://www.watch-bbc-iplayer.com/

Bart
 
ik ben aan het kijken of ik iets kan regelen. Mensen met een mac kunnen de videos namelijk wel krijgen ;)
 
seizoen maakt niet uit, als het in de buurt van Sydney is, is dat wel leuk/handig. Thanks alvast... looking forward to seeing it, heb alle afleveringen gemist :(
 
Hmm let me know als jullie een manier hebben gevonden om via de BBC programma's te bekijken die normaliter alleen in de UK bekeken kunnen worden. En dan bedoel ik bijv. ook de dagelijkse programma's (vaak niet te downloaden).

Een tijdje geleden kreeg ik onderstaand mailtje van iemand. Aangezien ik van onderstaand verhaal geen bal heb begrepen, heb ik het niet aangedurft om het uit te proberen omdat ik niet weet wat het met de rest van mijn gegevens/verbinding e.d. doet.

Dus als iemand het uit wil proberen en wil laten weten wat de consequenties van de verandering is, let me know!

Wist je dit?

ITV player bekijken op je computer. Zoek het door jouw gewenste programma op. Je krijgt dan de mededeling dat je dit alleen kunt bekijken als je in de UK woont.

Ga dan naar Internet opties en verbindingen. De Lan instelling verander je naar 93.174.81.194 poort 3128

Het duurt allemaal nogal lang, tenminste op mijn computer. Als je niet meer kijkt, vergeet dan niet het vinkje van de veranderde laninstelling weer uit te doen, omdat anders je computer traag blijft.

Misschien vind je http://www.blinkx.com ook interessant.
 
Je kan het op verschillende manieren doen. Downloaden (ik heb nu Seizoen 1 en 2 klaar staan voor mensen die het van me willen downloaden) of via een VPN verbinding (betaald of niet) naar de UK toe. Kijk bijvoorbeeld bij strongvpn.com, daar kan je voor een klein bedrag per maand alle BBC zooi bekijken.
 
Zou iets via een proxy ook niet moeten werken (en ik heb een Mac dus ben wel benieuwd naar die gouden Mact tip)

Maar ben ik nu kippig of kan ik sowieso alleen maar een paar afleveringen van Se4 zien?

Oh ja Zwerver, PM on it's way
 
Ik weet niet hoe betrouwbaar het is (misschien even googlen?), maar hier is ie dan;
http://www.watch-bbc-iplayer.com/

Bart

Werkt perfect!!
afro.gif
 
SCHOP!!
Kijkt er nog iemand naar??

Bart

Ik niet iig. Ik vind het te weinig een beeld geven van de stad/omgeving en teveel een gezeur-verhaal worden van zure Britten die alles negatief benaderen en dan toch "Yes we go" zeggen.
 
Nieuwe reeks is wel weer van start, elke morgen van ma/vr om 10 uur..blijft toch wel leuk om te kijken vind ik zelf..
 
Nee, het zijn weer nieuwe familie's...revisited komen over een week of 6 denk ik..
 
Altijd leuk om ff te kijken en via internet kan je de saaie stukken doorspoelen. Want die zeurende Britten zijn inderdaad soms wel is vervelend. Voor mensen die een error krijgen, een IP blokker werkt ook prima. Kan je gratis via google vinden. Zet m telkens wel weer uit, want het maakt je pc zo traag als dikke stront ;)
 
Back
Top