Wat is dat met 30 jaar ??

K

Koen

Ik ben nu al een aantal keren bij het doorlezen en informatie inwinnen op deze site tegen gekomen dat het veel uitmaakt of je voor je 30e een aanvraag doet voor emigratie maar hoe zit dat nou ?? Ik kan het ook niet direct terug vinden op die immigratie-site.( Ik wordt nl. volgende maand 30)

Groeten Koen

Als je voor 30 jaar een aanvraag maakt is het een stuk makkelijker want je hebt dan de maximale punten kwa leeftijd. Tussen 30 en 35 jaar verlies je volgens mij 5 punten. Na 35 jaar is het bijna onmogelijk behalve als je wordt gesponsoord. Voor je 30ste kan je ook een studentevisum aanvragen voor een jaar. Als je dat doet is het altijd mooie meegenomen voor de toekomst als je echt na Australie wilt.

Gr

Citavm

Voor skilled migration krijg je het volgend aantal punten op basis van je leeftijd (meetpunt is het moment van visumaanvraag):

>18 en <30: 30 punten
>30 en <35: 25 punten
>35 en <40: 20 punten
>40 en <45: 15 punten

Groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide

En als je echt pech hebt zit je in hetzelfde schuitje als ons,
we komen ook 5 punten tekort doordat ik (Ted) over die grens van 30 jaar zit .
En om eerlijk te zeggen word het dan wel een stukje lastiger.
We hebben wel de maximale punten voor beroep dat is ons geluk.
Maar vooralsnog halen we maar 115 punten en das toch wel balen.

Hallo TEAM,

Op welk visum willen jullie gaan, voor welk beroep en waar naartoe in Australie?

Groeten,
Rob Breumelhof
Adelaide

Hey Rob,

We willen, zoals het er nu voor staat ,op het SIR visum .
Als doel hebben we eigenlijk Brisbane maar aangezien het niet gaat om daar naartoe te gaan proberen we er zo dicht mogelijk bij de komen .
Ik (Ted) ben schilder en aangezien Toowoomba schilders sponserd zal het waarschijnlijk daarop uit komen (fingers crossed).Na die 3 jaar kunnen we alsnog kijken of we wat dichter bij zee kunnen gaan wonen. :-D
We wachten nu op de skills assesment en hopen deze rond het einde van de maand te hebben.
Vooralsnog is het afwachten.

Groetjes Team

Back