Wat is de kans om een 'skilled' te krijgen als chefkok in nabije toekomst!?

Chiel

New Member
Hallo,

Ik zal me even voorstellen, mijn naam is chiel - 29 jaar.... Ik ben momenteel bezig met de eerste stap van mijn skilledvisa alleen kom ik nogal wat tegenstrijdige berichten tegen over de haalbaarheid van mijn aanvraag ivm het huidige economische klimaat!? Ik voldoe wel aan alle eisen, zoals een maximaal aantal punten voor leeftijd, ervaring enz. Heeft er iemand op dit forum ervaring met de aanvraag die in hetzelfde beroep zit of iemand kent die dit als chef heeft aangevraagd?

Weet iemand misschien of er een andere mogelijkheid voor mij zou zijn om permanent in Australië te verblijven zonder een 'skilled', misschien is er iemand hier die een sponsorship weet bij een restaurant in australie ?

Alvast bedankt,


groet Chiel
 
Welkom! Als jij aan alle eisen voldoet en je beroep staat op de SOL en bij voorkeur ook nog op een van de andere lijsten dan kun je voor een skilled gaan. Of er dan op het moment dat jij aankomt werk is, is een tweede. Maar je hebt dan wel je permanente visum  :grin:

Bij een skilled visum hoef je niet al een werk te hebben voordat je het aanvraagt.
Succes met alles!
 
Je moet bij Ramon wezen,hij is als kok naar Perth geemigreerd.
Volgens mij zat zijn topic bij Laatste stand van zaken.
Succes ermee!
 
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=10095.msg139899#msg139899

Ik denk dat Clair deze bedoeld, zie link hierboven
Succes.........

Jack :evil:
 
Back
Top