Wat raden jullie aan? Zelf mijn visa regelen of een bureau?

Hannekeg

New Member
Hallo,

Als ik op het internet kijk lees ik steeds dat een visa aanvragen erg veel en moeilijk werk is. Veek mensen raden een bureau aan die je visa aanvraag voor je doet. Wij vinden dit vrij prijzig en hopen het ook zelf te kunnen doen. Ik denk dat vast wel iemand hier ervaring mee heeft. En zo ja raden jullie het dan af om zelf te doen?
Wij willen voor the skilled worker visa gaan.
Alvast bedankt,

Groeten van Hanneke en Felix :smile:

Hi Hanneke,

Welkom op het forum! Misschien leuk om jullie even voor te stellen op http://www.xpdite.net/forum/index.php?board=42.0 ?

In ieder geval is er nu net een heel draadje gaande over deze zelfde vraag, dus als je even zoekt op het forum kun je alle voors en tegens lezen...

http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=6926.msg91561#msg91561

Groet,
Lela

Ik heb besloten om het zelf te doen. Als je Engels goed is (ook voor officiele documenten) en je vind het niet erg wat te zoeken dan kan je het prima zelf af. Uiteindelijk zal je toch zelf het meeste werk moeten doen; ongeacht of je wel of niet een migration agent in de arm neemt. Die laatste maakt het proces alleen wat makkelijker door te zeggen wat je moet doen en controleert ook wat je gaat opsturen. Maar ik heb er zelf geen problemen mee gehad dat ik de aanvraag zelf ben gaan doen.

Hallo,

Dank je voor de tips. Ik heb inderdaad ook de andere topic inmiddels gevonden en uiteindelijk toch besloten om het zelf te gaan doen....

Thanks,
Groeten van Hanneke :smile:

Hoi Hanneke,
We hebben besloten om het te laten doen door move2australia, echt een top buro. ga maar even kijken op hun site dan lees je het eerst maar eens door. Ik ga het niet zelf doen al die regels, je moet wel hgeel goed weten wat je doet als je het niet uitbesteed. En als je 1 klein foutje maakt en die moet je dan weer recht zettenn dan ben je weer zomaar een paar maanden verder. Ieder zijn keus natuurlijk.
Heel veel succes, gr Pat

wij hebben het zelf gedaan.
Toen het misging (engineers australia hadden het 40 pagina's dikke report wat ze graag wilden, niet gelezen en alleen maar gezien engineer- dus art mocht fabrieken gaan ontwerpen???- vreemd voor een product manager in biomedische apparatuur) en Art een verkeerde asci code kreeg, hebben we alsnog een agent ingeschakeld (George Lombard, Sydney)
Hij heeft het probleem in 2 weken opgelost voor ca 300 dollar, en de rest hebben we weer zelf gedaan.
Kan dus ook!
aukje

George Lombard is een echte aanrader, en hij krijgt soms deuren open die voor anderen gesloten blijven.

Back