wat verdient een RN

Hallo Marc

Het ligt eraan hoeveel ervaring je hebt. Jan heeft 15 jaar ervaring en zit nu in de hoogste klassen van level 1. Level 2 is als je teamleider ofzo iets bent. Ik denk dat in de psychiatrie hetzelfde geldt als voor algemeen ziekenhuis. Hij verdient 52.000 dollar per jaar daar is 9% pensioengeld vanaf.
Hopelijk heb je hier wat aan. Zijn eerst loonstrook is volgende week dus dan weet ik wat het is per 2 weken.

Groet Erna
 
Betse Erna,
Ik heb hier zeker wat aan. Het is erg moeilijk om een indicatie te krijgen van wat je kan verwachten als je in OZ gaat werken.
Een indicatie is altijd goed. Ik werk nu ongeveer 7 jaar in de zorg.
52000 is dit dan bruto??

gr marc
 
Hallo Marc

Als je mijn binnenkort een PM stuurt anders vergeet ik het misschien, dan kan ik je precies vertellen hoeveel het netto is , dit andere is bruto.
Tevens hebben ze hier allemaal regels waardoor je als verpleegkundige nog extra geld terug krijgt.
In ieder geval werk genoeg voor je.

Groet ERna
 
Als RN level 1, maximaal aantal dienstjaren (8) op de Medical Ward van een Private Hospital in QLD  verdien ik zo'n $2200 tot 2400 per 2 weken. Dit is inclusief OR en mijn bruto jaarsalaris is $59 K vastgelegd voor een sponsored Visa. Ik betaal 9% aan super en iets van 31% belasting.

Annelies
 
Moet nog veel uit zoeken mbt salaris. Het is goed om een indicatie te hebben want je kijkt toch wat je eventueel kan huren aan een huis en daarnaast te besteden hebt. Is het salaris een gemiddeld inkomen of zit je daar als verpleegkundige toch wat boven??

groeten marc
 
Hallo Marc

Geen idee wat hier een gemiddeld salaris is. Denk wel dat verpleegkundigen een gemiddeld salaris verdienen. Als je in de mijnen wilt werken zit je er ver boven. Volgens mij verdien je meer als in NL maar weet niet of je aan het eind van het jaar belsting moet betalen of dat je terug krijgt.

Groet Erna
 
Back
Top